خرابی شبح آور Solana با افت احتمالی قیمت SOL با 45٪ کاهش آغاز می شود – دلیل این امر این است

با این حال، قیمت SOL می تواند جهت صعودی را حفظ کند، زیرا دو سطح حمایت چند ماهه آن برای اولین بار همگرا می شوند.

سولانا (SOL) در 26 مه کاهش یافت و به کاهش خود نسبت به روز قبل ادامه داد عقب نشینی گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال.

شکست پرچم قیمت SOL در حال انجام است

قیمت SOL بیش از 13 درصد کاهش یافت و به حدود 41.60 دلار رسید که پایین ترین سطح آن در تقریباً دو هفته گذشته است. قابل ذکر است، جفت SOL/USD نیز از چیزی که به نظر می رسد شکسته است.پرچم خرسیک الگوی فنی کلاسیک که وقوع آن معمولاً مقدم بر حرکت‌های نزولی اضافی در بازار است.

به طور جزئی، نشانه‌های خرس زمانی ظاهر می‌شوند که قیمت در محدوده‌ای معامله می‌شود که با مقاومت خط روند نزولی و حمایت خط روند افزایشی تعریف شده است.

الگوی پرچم خرس. منبع: ThinkMarkets

این الگوها پس از شکسته شدن قیمت به زیر خط روند پایین تر، همراه با حجم بالاتر برطرف می شوند. به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، معامله‌گران پس از افزودن طول پای پایین‌تر پیشین (که «میله پرچم» نامیده می‌شود) به نقطه شکست، هدف سود نشان را تعیین می‌کنند.

SOL تحت یک خرابی مشابه همانطور که در زیر نشان داده شده است، پس از بسته شدن به زیر خط روند پایین پرچمدار خود در 25 می. در تئوری، هدف سود سولانا نزدیک به 23 دلار است که حدود 45 درصد کمتر از قیمت امروز است.

نمودار قیمت روزانه SOL/USD با تنظیم «قلم خرس». منبع: TradingView

با این وجود، شکست پرچم خرس SOL بدون افزایش در حجم معاملات به نظر می رسد، که نشان می دهد معامله گران به طور کامل از این حرکت متقاعد نشده اند. این می تواند توکن را وادار کند که خط روند پایین تر نشان را به عنوان مقاومت دوباره آزمایش کند.

علاوه بر این، بازپس گیری موفقیت آمیز خط روند به عنوان پشتیبان، خطر بی اعتبار کردن راه اندازی پرچم خرس را به همراه دارد و در عین حال میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA 20 روزه؛ موج سبز) را به نزدیکی 57.59 دلار به عنوان هدف صعودی بعدی نزدیک می کند.

برعکس، یک عقب نشینی می تواند هدف سود نزدیک به 23 دلار SOL را در نظر داشته باشد، با 35.50 دلار – کف قیمتی 12 می که قبل از بازگشت شدید – به عنوان حمایت موقت عمل می کند.

تلاقی حمایت قیمت سولانا

SOL همچنین در نزدیکی یک تلاقی پشتیبانی معامله می کند که شامل خطوط روند افقی و رو به افزایش چند ماهه است.

نمودار قیمت هفتگی SOL/USD. منبع: TradingView

خط روند افقی نزدیک به 45.75 دلار در طول جلسه آوریل تا آگوست 2021 به عنوان مقاومت عمل کرد و بعداً بین ژانویه 2022 و مارس 2022 به حمایت تبدیل شد. به طور همزمان، خط روند رو به افزایش تلاش های نزولی طولانی SOL را از مارس 2021 محدود کرده است.

مربوط: با فرض اینکه بیت کوین خوب بازی کند، تجزیه و تحلیل بازه زمانی بالاتر به قیمت 90 دلار سولانا (SOL) اشاره دارد

از آنجایی که این دو خط روند به هم نزدیک می‌شوند، می‌توانند به یک نقطه ورود روانی برای سرمایه‌گذاران با چشم‌انداز صعودی بلندمدت تبدیل شوند. این به معنای بازگشت SOL به سمت هدف صعودی بعدی خود در نزدیکی 79 دلار است که همزمان با مقاومت خط روند نزولی چند ماهه است.

از سوی دیگر، ادامه فروش در بازار سولانا، SOL را در معرض خطر سقوط گسترده دیگری قرار می دهد، همانطور که در تنظیم پرچم خرس در بالا بحث شد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس