تحلیلگر محبوب لایت می گوید: پس از آبشار به 42000 دلار، احتمالا خرس ها خود را “بی سنگ” نشان خواهند داد.

تحلیل جدید قیمت بیت کوین استدلال می کند که خرس های بیت کوین ( BTC ) احتمالاً آنقدر “بدون سنگ” خواهند بود که نمی توانند قیمت ها را برای مدت طولانی تری پایین نگه دارند.

در یک سری توییتر که در 18 دسامبر منتشر شد، حساب محبوب Light وقایعی را که منجر به اصلاح 39 درصدی اخیر بیت کوین شد، خلاصه کرد.

گوسفند در لباس خرس

لایت توضیح داد که ترکیبی از عوامل کلان و اقدامات هوشمندانه بازیگران بزرگ باعث شد تا سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی این کیف‌ها را هم در بیت‌کوین و هم در آلت‌کوین نگه دارند.

این قبل از شتاب نزولی از 69000 دلار در آبشار انحلال در دسامبر آشکار بود – پول هوشمند می دانست که چنین سطوحی ناپایدار هستند و بر این اساس واکنش نشان دادند.

این حساب می‌نویسد: “25 درصد از مشتقات OI بسته یا منحل شد. میلیاردها میلیاردها از دست رفت. اگر مردم قبلاً محتاط بودند، اکنون به درستی ریسک گریز بودند.””کسانی که یک ماه قبل به پیام بازار توجه نکردند، اکنون به شکلی سریع شروع به وحشت کردند.”

با این حال، پس از پایین آمدن و از آنجایی که به طور کلی زیر 50000 دلار باقی ماند، دلیل جدیدی برای انتخاب وجود دارد

همان فروشندگان اولیه اکنون شروع به نگاه کردن به سمت دیگری کرده اند، در حالی که بیت کوین/دلار آمریکا از حمایت قابل توجهی برخوردار است و اشتها برای بیت کوین در حال بازگشت است.

«در حالی که گاوها محتاط بوده‌اند، خرس‌ها به تهاجم روی آورده‌اند، بر مبنای منفی دائمی در برخی از مکان‌ها و ساختن OI، در حالی که بازیکنان بزرگی که در منطقه 60 هزار دلاری مسخره می‌کردند مسیر خود را معکوس کرده‌اند و شروع به جذب هراس و کم‌فروش کرده‌اند.» نور ادامه پیدا کرد.وجوه احتمالاً با جریان‌های فروش ساختاری (یا نزدیک به آن) انجام می‌شوند، نقدی می‌شوند و اکنون به سمت دیگر، یعنی جریان‌های خرید ورودی در ژانویه فکر می‌کنند.»

علیرغم اینکه روایت‌ها خلاف این را استدلال می‌کنند، بنابراین آینده بیت کوین احتمالاً به اندازه آغاز ماه «هیجان‌انگیز» نیست.

لایت خلاصه کرد: “این خرس ها هستند که احتمالاً به زودی بدون سنگ خواهند شد.”

نمودار BTC/USD به جز نشان دادن داده های موقعیت معامله گر. منبع: لایت/ توییتر

آیا آلت کوین ها مهمانی را خراب می کنند؟

قرار دادن یک پره بالقوه در چرخ، آلت کوین ها هستند، که پس از دستاوردهای قابل توجه در سال 2021، همچنان شاهد توزیع هستند.

مطالب مرتبط: بیت کوین مبارک: 3 سال است که بیت کوین به 3.1 هزار دلار رسیده است.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، این هفته استدلال کرد ، با این حال، برای کوتاه مدت، اتر ( ETH ) به “حمل بازار” ادامه می دهد .

با این حال، حتی در اینجا، جزر و مد در حال تغییر است زیرا داده ها نشان می دهد که تسلط بیت کوین رو به کاهش است.

ون دی پوپ به دنبال کنندگان توییتر گفت: “بسیاری از آلتکوین ها از اوج خود در ماه می 80 درصد کاهش یافته اند. آنها همچنین در سطوح پشتیبانی بازه زمانی بالاتری هستند یا به آن نزدیک می شوند.””احساس فوق العاده نزولی در سراسر بازار است. من به شدت خرید می کنم. آیا شما؟”

تسلط ارزش بازار بیت کوین 1- نمودار. منبع: TradingView