در این مقاله ، قصد داریم که علت خطای خطای connection limit در تریدینگ ویو و یا خطای connection was closed رو توضیح بدیم (مدت مطالعه 3 دقیقه)

مقاله مرتبط: خطای Before you proceed در تریدینگ ویو

خطای connection was closed

به زبان ساده ، این خطا وقتی نمایش داده میشه که شما به صورت همزمان چند تب از نمودار های تریدینگ ویو رو در مرورگرتون اجرا کردید (در هر مرورگر، از جمله مرورگرهای تلفن همراه) یا در برنامه دسکتاپ به عنوان یک اتصال نمودار محاسبه می شود. به عنوان مثال، اگر همزمان دو برگه نمودار را در سافاری و یک برگه نمودار را در برنامه دسکتاپ باز کنید، این سه تب به عنوان سه اتصال همزمان نمودار محاسبه خواهند شد.

راهکار رفع خطای connection was closed

مطابق لیست زیر از پلن های تریدینگ ویو ، بر اساس نوع اکانتتون ، تب تریدینگ ویو رو اجرا کنید ، یا اینکه اکانتون رو می تونید ارتقاء بدید تا قابلیتش افزایش پیدا کنه ، به همین راحتی!!!

هر پلن از اکانت های تریدینگ ویو ، دارای حداکثر تعداد اتصالات همزمان نمودار خود است ،( بیسیک 2 اتصال ، پرو 10 اتصال ، پرو پلاس 20 اتصال و پرمیوم 50 اتصال) . 

پس از رسیدن به حد مجاز، قدیمی ترین اتصال (اولین برگه باز شده) بسته می شود. و اگر همچنان برگه های بیشتری را باز کنید، این خطا مجدداً مشاهده می شود.

 

برای قدیمی ترین اتصال بسته، پیام پاپ آپ زیر را روی نمودار دریافت خواهید کرد:

 

خطای connection was closed

 

اگر می‌خواهید دوباره وصل شوید و تحلیل ها و یا سایر تغییرات را در لایوت نمودار خود ذخیره کنید، فقط روی «Restore connection» کلیک کنید و سپس لایوت را ذخیره کنید. لطفاً توجه داشته باشید که بازیابی اتصال فعلی هنگامی که از حداکثر محدودیت اتصال قبلاً فراتر رفته است، اتصال را در برگه دیگری قطع می کند.

خطای connection limit در تریدینگ ویو

در همه برگه های دیگر با اتصالات فعال، پیام پاپ آپ زیر را دریافت خواهید کرد که بیان می کند یک اتصال دیگر بسته شده است:

 

خطای connection limit در تریدینگ ویو

 

اگر چنین پنجره‌ای را در یک برگه فعال ببندید، در همه برگه‌های فعال دیگر بسته می‌شود.

 

همین الان اکانت تریدینگ ویوت رو بخر