یک خود تحسین شده VeChain (VET) اینسایدر ادعای جسورانه ای در مورد قیمت توکن داشته است. این خودی پیشنهاد کرد که اقدام قیمت ملایم VET یک ترفند استراتژیک توسط تیم است، و این توکن در نهایت زمانی که زمانش برسد، یک افزایش سهموی خواهد داشت.

VeChain “به خط پایان خواهد رسید”

خودی خود ادعایی معروف به “نهنگ VeChain” در X (توئیتر سابق) اعتراف کرد. پست قیمت VET کند است اما اضافه کرد که توکن “به خط پایان خواهد رسید.” او این اظهارات را در حالی بیان کرد که VET را با “حلزون” در داخل مقایسه کرد شرایط عمل قیمت.

VeChain Whale همچنین فاش کرد که تیم اگر بخواهد می تواند “توکن” را پمپ کند اما به دلیل ترس از “قانون و عوامل دیگر” این کار را نکرده است. به نظر می رسد ادعا در مورد مقررات مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ترس از اینکه این شبکه ممکن است با نظارت نظارتی کمیسیون مواجه شود.

“خودی” VeChain همچنین ادعا کرد که تیم نگران قیمت VET نیست، زیرا آنها می‌دانستند که “90٪ توکن‌ها پس از روند صعودی ناپدید خواهند شد”، اما VeChain همچنان وجود خواهد داشت. به همین دلیل است که آنها برخلاف دیگر نشانه‌هایی که «هر کاری را انجام می‌دهند»، «بازی حلزون» را انتخاب می‌کنند. جاذبه ها را به دست آورید و به هر قیمتی شده در رده بندی بالا برویم.” VeChain Whale اضافه شد.

همانطور که انتظار می رفت، پست VeChain Whale مورد انتقاد اعضای جامعه کریپتو قرار گرفت مورد سوال قرار گرفت زمانی که او یک خودی VeChain شد. در پاسخ، VeChain Whale اظهار داشت او باید ثابت می‌کرد که شک‌کنندگان اشتباه می‌کنند و پیشنهاد کرد که یک اعلامیه بزرگ در ژوئن منتشر می‌شود، که باعث می‌شود کسانی که به او شک دارند اکنون در زمان رسیدن به او عذرخواهی کنند.

قیمت VET روی “انفجار” تنظیم شد

در یک بعدی پست Xوی خاطرنشان کرد که این تیم در دو ماه آینده اعلامیه های زیادی خواهد کرد که باعث “انفجار” قیمت VET خواهد شد. وی در ادامه اطمینان داد دارندگان VET آنها می توانند انتظار داشته باشند که تا ژوئن شاهد افزایش 10 برابری قیمت توکن باشند.

در همین حال، Egrag کریپتو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال قبلا ارائه شده است برخی از بینش ها در مورد اینکه چگونه قیمت VET ممکن است در زمان فرا رسیدن زمان افزایش یابد، با ذکر این نکته که توکن کریپتو می تواند شاهد افزایش 140 برابری در قیمت خود باشد. با این حال، اگراگ نتوانست بگوید این افزایش سهموی قیمت دقیقا چه زمانی اتفاق می افتد.

تحلیلگر کریپتو و یوتیوبر کریپتو ZX همچنین یک بار پیش‌بینی کرد که VET از افزایش قیمت قابل توجه برخوردار است و همچنین اظهار داشت که اگر توکن ارز دیجیتال موفق به شکستن سطوح مقاومتی خاص شود، می‌تواند به بالاترین حد تاریخ (ATH) برسد.

در زمان نگارش این مقاله، VET در حدود 0.0455 دلار معامله می‌شود که بر اساس گزارشات، در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

VET Price at $0.04 | Source: VETUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Investing.com، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر