درک اهمیت قدرت هش با Minosis

  • امنیت و سلامت یک شبکه با نرخ هش آن تعیین می شود.
  • قدرت هش به قدرتی اشاره دارد که رایانه یا سخت افزار شما برای اجرا و حل الگوریتم های هش مختلف استفاده می کند.
  • Minosis یک شرکت استخراج ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می دهد برای کسب پاداش به استخرهای استخراج بپیوندند.

ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ارزهای دیجیتالی هستند که می توانید بدون نیاز به واسطه ای مانند بانک یا کارگزار آنها را بخرید یا بفروشید. در عوض، شما تراکنش ها را خودتان از طریق یک شبکه بلاک چین متشکل از استخراج کنندگان از سراسر جهان انجام می دهید. این یک شبکه امن به لطف لایه ای از ارز دیجیتال است که به هر تراکنش اضافه می شود. ماینرها باید مسائل پیچیده ریاضی را حل کنند تا آنها را به بلاک چین اضافه کنند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، یک هش تولید می شود.

امنیت و سلامت یک شبکه با نرخ هش آن تعیین می شود. این اصطلاح به تعداد ماینرهایی که برای تأیید تراکنش ها کار می کنند و سرعت تولید هش در یک شبکه اثبات کار (PoW) اشاره دارد.

قدرت هش چیست؟

قدرت هش یا قدرت هش به قدرتی اشاره دارد که رایانه یا سخت افزار شما برای اجرا و حل الگوریتم های هش مختلف استفاده می کند. همچنین می تواند معیاری باشد برای اینکه ماشین ماینر با چه سرعتی می تواند این محاسبات را انجام دهد.

استخراج‌کنندگان از رایانه‌ها برای اجرای محاسبات روی پازل‌های پیچیده بر اساس داده‌های تراکنش استفاده می‌کنند و این سیستم‌ها در هر ثانیه تریلیون‌ها حدس ایجاد می‌کنند. اینها هش‌ها هستند: کدهای الفبایی که تصادفی‌سازی شده‌اند تا یک داده منحصر به فرد را شناسایی کنند.

هدف در اینجا این است که اولین ماینری باشیم که بلوکی از داده‌های تراکنش را تولید می‌کند که راه‌حل درستی داشته باشد و معیارهایی را برای معتبر دانستن داشته باشد. معتبر است، در این مورد، به این معنی است که سایر ماینرها باید آن را احراز هویت کنند تا مطمئن شوند که مقدار صحیحی از توان محاسباتی برای تولید هش حاصل استفاده شده است. این فرآیند توکن‌های ارز دیجیتال جدیدی تولید می‌کند که تراکنش‌ها را در بلاک چین تسهیل می‌کند.

گاهی اوقات، ماینرها ممکن است بفروشند قدرت هش به خریداران – یا افرادی که مایل به استخراج هستند اما تجهیزات مناسبی ندارند یا کسانی که به سادگی می خواهند آن را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارند.

چگونه Minosis استخراج معدن را در دسترس قرار می دهد

مینوز یک شرکت استخراج ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد با ارائه نرم‌افزار و سخت‌افزار لازم برای انجام این کار، به استخرهای استخراج بپیوندند تا از طریق سیستم پرداخت منحصربه‌فرد خود جوایزی کسب کنند. بسیاری از مشکلاتی که افراد هنگام تلاش برای ورود به ماینینگ با آن مواجه هستند را حل خواهد کرد. اینها شامل نداشتن سخت افزار مناسب، هزینه بالای برق، کارمزد تراکنش و دشواری استخراج است.

این پروژه راه‌حل‌های استخراج سریع‌تری را از طریق مکانیسم و ​​الگوریتم‌های پیشرفته قدرت هش ما ارائه می‌کند که به بالاترین سودآوری کمک می‌کند.

پذیرش Minosis به ماینرها این امکان را می دهد که از نرم افزار اختصاصی آن استفاده کنند و یافتن و سرمایه گذاری در سکه های سودآورتر را آسان تر می کند. برداشت نیز آسان تر خواهد بود، بنابراین ماینرها ممکن است به بیت کوین (BTC) یا ارز محلی خود پرداخت شوند. نرم افزار اساساً ایمن ما همچنین وجوه را ایمن نگه می دارد و مشارکت ما با زنجیره هوشمند Binance (BSC) به کاهش هزینه های گاز کمک می کند.

توکن Minosis

Minosis یک شرکت سهامی عام است و برای ارائه حداکثر ارزش به سهامداران خود، ما این شرکت را ایجاد کرده ایم. توکن Minosis (MNS). ساخته شده بر روی بلاک چین BSC. به دلیل کارایی و دسترسی بالا در اینجا میزبانی می شود و امکان معاملات کوچکتر بدون هزینه گاز بالا را فراهم می کند.

این توکن به عنوان یک دارایی کاهش دهنده تورم برای سهام شرکت Minosis عمل می کند و به ترویج هدف ما در دراز مدت کمک می کند. ما این کار را با ترکیب مفهوم سنتی بازپرداخت با استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال انجام می دهیم.

اساساً، هر تراکنش دارای مالیات است و بخش هایی از این مالیات بین کیف پول های متعدد تقسیم می شود. یکی از این کیف پول‌ها، کیف‌پول بای‌بک خواهد بود که به میزان مالیات اخذ شده از هر تراکنش، وجوهی را در BNB دریافت می‌کند. تیم ما سپس رویدادهای بازخرید برنامه ریزی شده را انجام خواهد داد. در این رویدادها، وجوه حاصل از کیف پول بای بک برای حذف سهام شرکت سهامی عام Minosis از گردش استفاده می شود و آنها را کمیاب می کند. از آنجایی که $MNS یک دارایی کاهش‌دهنده تورم است، در بلندمدت، توکن کمیاب می‌شود و ارزش آن نیز افزایش می‌یابد.

نتیجه

استخراج بیت کوین به عنوان یک کار جانبی پردرآمد برای پذیرندگان اولیه که این شانس را داشتند که هر 10 دقیقه از اتاق خوابشان 50 بیت کوین کسب کنند آغاز شد. اگر از سال 2010 این مقدار را حفظ کرده باشید، در سال 2022 نزدیک به 1,528,380 دلار در کیف پول خود خواهید داشت.

استخراج یک صنعت بسیار پرسود و هیجان انگیز برای ورود است زیرا پذیرش ارزهای دیجیتال هرگز بالاتر از این نبوده است. فناوری Minosis به شما کمک می‌کند تا سودآورترین توکن‌ها و آلت‌کوین‌ها را شناسایی کرده و آنها را استخراج کنید و با ورود ماینرهای بیشتری به شبکه، تمرکززدایی را افزایش داده و بلاک چین را ایمن‌تر می‌کنیم.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر