راه اندازی ارز دیجیتال Blockchain dot com برای عرضه اولیه سهام در سال 2022 برنامه ریزی می کند

Blockchain.com تنها دومین صرافی ارز دیجیتال خواهد بود که در ایالات متحده عمومی می شود اگر بتواند قبل از Binance.US که در تلاش است همین کار را انجام دهد، IPO انجام دهد.

صرافی ارز دیجیتال و کاوشگر بلاک Blockchain.com گفتگو با بانک های آمریکایی را برای بررسی نحوه برگزاری عرضه اولیه عمومی (IPO) در اسرع وقت در سال جاری آغاز کرده است.

بلومبرگ گزارش شده است در 19 آوریل منابع آگاه گفتند که این گفتگوها صرفاً گفتگوهای مقدماتی بوده و برنامه‌های استارت‌آپ فناوری در هر زمانی ممکن است تغییر کند.

اگر موفق به عرضه عمومی با IPO شود، تنها دومین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده خواهد بود که موفق به انجام این کار می شود. Coinbase اولین شرکتی بود که در سال 2021 در یک بازار عمومی عرضه شد قیمت افتتاحیه 381 دلار هر سهم کوین با ارزشی نزدیک به 100 میلیارد دلار.

Blockchain.com در حال حاضر است حدود 14 میلیارد دلار ارزش دارد پس از یک دور تامین مالی با شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی. Blockchain.com یک شرکت خدمات مالی ارزهای دیجیتال است که به عنوان اولین کاوشگر بلاک بیت کوین در سال 2011 شروع به کار کرد و بعداً یک برنامه کیف پول ارز دیجیتال محبوب ایجاد کرد.

رقابت برای تبدیل شدن به دومین صرافی عمومی ارز دیجیتال در ایالات متحده در حال حاضر ادامه دارد. Binance.US، شعبه آمریکایی بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، نیز برنامه هایی برای عمومی شدن به گفته بنیانگذار، چانگ پنگ ژائو، به محض اینکه بتواند استقلال خود را از مبادله اولیه نشان دهد.

کمک به تلاش های صرافی یک دور اولیه سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری است که به آن یک پیش پول اعطا کرد. ارزش 4.5 میلیارد دلار.

مربوط: Blockchain.com مدیریت دارایی را برای سرمایه گذاران نهادی راه اندازی می کند

پیچیدگی های نظارتی اصلی ترین مانعی بوده است که مانع از عمومی شدن صرافی های ارز دیجیتال در ایالات متحده شده است.

برایان شرودر، مدیرعامل Binance.US استدلال می‌کند که این شرکت یک تجارت قوی دارد و با تنظیم‌کننده‌های محلی کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند بدون عوارض فهرست شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس