راه اندازی استیبل کوین fUSD و شایعات مربوط به بازگشت کرونژ، قیمت فانتوم (FTM) را بالاتر می برد.

پس از راه اندازی استیبل کوین fUSD و بازگشت احتمالی آندره کرونژ، قیمت FTM از پایین ترین سطح خود در 12 می بهبود یافت.

پس از یک صعود قوی 2000 درصدی در اوایل سال 2021، قیمت فانتوم (FTM) در کنار چندین آلتکوین سقوط کرد و حتی با وجود اینکه بلاک چین توانایی چشمگیری دارد، به دلیل عدم وجود یک مورد استفاده قانع کننده، هنوز پذیرش انبوهی پیدا نکرده است. قیمت FTM به بالاترین حد خود در 3.46 دلار رسید، اما پس از شکست پروژه Solidly DeFi و کنار رفتن توسعه دهنده آندره کرونژ، به پایین ترین سطح قبل از فروش خود به زیر 0.25 دلار رسید.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از زمان کاهش به 0.238 دلار، FTM با 119.23 درصد افزایش به 0.5216 دلار در 23 می رسیده است.

نمودار 4 ساعته FTM/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای روند صعودی قیمت FTM عبارتند از راه اندازی اولین استیبل کوین بومی در شبکه فانتوم، ارتقای پروتکل جدید و اعلامیه های مشارکت که عملکرد جدیدی را به شبکه می آورد و گمانه زنی مبنی بر اینکه آندره کرونژه با پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) روی Fantom کار می کند. .

فانتوم اولین استیبل کوین بومی خود را راه اندازی کرد

قابل توجه ترین پیشرفتی که در چند هفته گذشته در اکوسیستم Fantom رخ داد، انتشار fUSD، اولین استیبل کوین بومی در شبکه بود.

راه اندازی fUSD پس از فروپاشی TerraUSD انجام می شود و به نظر می رسد با ارائه یک جایگزین بیش از حد وثیقه، بخشی از فرار سرمایه از استیبل کوینای الگوریتمی را جذب کند.

در 20 مه، بنیاد فانتوم یک کتاب را منتشر کرد به روز رسانی تشریح حداکثر ضریب وثیقه و درپوش ضرب برای هر شکل حمایت شده از وثیقه. این بنیاد همچنین پاداش سهام fUSD را 11.3٪ تعیین کرد.

این به روز رسانی همچنین شامل جزئیات مربوط به اشتراک مایعات Fantom، تعیین سقف جهانی 150 میلیون سهام Fantom (sFTM)، حذف اعتباردهنده ها برای لیست واجدین شرایط استفاده از sFTM و تعیین نسبت وام به ارزش (LTV) FTM در 90٪ برای اهداف ضرب sFTM.

مشارکت های جدید احساسات را برای FTM بهبود می بخشد

تعداد انگشت شماری از به‌روزرسانی‌های اخیر پروتکل و مشارکت‌های جدید نیز به تقویت حرکت فانتوم کمک کرده‌اند، از جمله راه‌اندازی Snapsync، که به گره‌های جدید اجازه می‌دهد به سرعت به شبکه بپیوندند.

با ادغام Snapsync، زمان لازم برای همگام‌سازی گره‌های جدید را می‌توان از 24 ساعت به 7 ساعت کاهش داد و به افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود مقیاس‌پذیری و ایجاد درجه بیشتری از تمرکززدایی کمک می‌کند.

فانتوم همچنین اعلام کرده است که در حال حاضر در حال راه‌اندازی گیت‌کوین در شبکه فانتوم است تا فرآیند دریافت کمک‌های مالی را برای توسعه در اکوسیستم فانتوم ساده کند.

Fantom همچنین با Unmarshal و XP.Network همکاری کرد. Unmarshal یک ارائه دهنده زیرساخت Web3 است که خدمات نمایه سازی خود را با پروتکل Fantom ادغام می کند تا به توسعه دهندگان دسترسی آسان به داده های زنجیره ای سازماندهی شده و دانه بندی شده را بدهد.

از طریق مشارکت با XP.Network، کاربران Fantom می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را بین اتریوم پل بزنند.ETH), BNB Smart Chain, Elrond (EGLD)، شفق قطبی (AURORA)، ترون (تی آر ایکس), بهمن (AVAX) و Velas (VLX).

مربوط: حواله های ارز دیجیتال باید جذابیت پول نقد بدون محدودیت های نظارتی داشته باشند – جرمی آلر

آیا آندره کرونیه بازگشت؟

یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش قیمت FTM می شود، هرچند گمانه زنی است، این گمانه زنی است که توسعه دهنده معروف DeFi آندره کرونژ می تواند در توسعه DeFi در شبکه Fantom کمک کند.

این حدس و گمان زمانی شروع شد که کرونژ یک پیشنهاد بهینه سازی fUSD را در 20 می ارائه کرد که برای حل یک مشکل اصلی عدم پیوند با استیبل کوین طراحی شده بود. یک کیف پول Fatnom که گمان می رود متعلق به Cronje باشد نیز در دو هفته گذشته بیش از 100 میلیون FTM اضافه کرده است.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro در 20 می، قبل از افزایش اخیر قیمت، چشم انداز صعودی FTM را شناسایی کرد.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت FTM. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای FTM در 20 مه همزمان با شروع افزایش 62.3 درصدی قیمت آن در سه روز آینده به بالاترین سطح 89 رسید.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس