Reese_Witherspoon's_Hello_Sunshine،_World_of_Women_World_of_Women Partner_to_Adapt

  • Hello Sunshine با World of Women (WoW) برای تطبیق NFTها در تجارت نمایشی همکاری می کند.
  • ریس ویترسپون، بنیانگذار Hello Sunshine، هیجان و خوش بینی خود را در مورد این مرحله ابراز کرده است، زیرا او همچنین حمایت خود را از WoW نشان داده است.
  • مجموعه بعدی NFT World of Women در سال 2022 منتشر خواهد شد.

به عنوان یک گام رو به جلو در کسب و کار نمایش، شرکت رسانه ای ریس ویترسپون بازیگر زن Hello Sunshine در 17 فوریه با جامعه Web3 World of Women (WoW) همکاری کرد. هدف این همکاری اقتباس از WoW است. NFT ها به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی.

این مشارکت شامل Hello Sunshine می‌شود که یک جهان و امتیاز رسانه‌ای از شخصیت‌های WoW بسازد. اینها شامل فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی فیلمنامه‌شده و بدون فیلمنامه، رویدادهای زنده و غیره می‌شود. این مشارکت یکی دیگر از شاخص‌های افزایش محبوبیت NFT و فرصتی برای کشف احتمالاتی است که هنوز کشف نشده‌اند.

این پروژه همچنین دارای جنبه خاصی است که از زنان در سراسر جهان حمایت می کند، زیرا دو طرف درگیر علاقه مند به حمایت و ایجاد فرصت های برابر برای همه هستند.

این همکاری جای تعجب نداشت، زیرا ویترسپون همیشه حمایت خود را از World of Women و مأموریت آنها ابراز داشته است. او حتی تصویر پروفایل خود را از مجموعه WoW تبدیل به NFT کرد.

ویترسپون گفت:

در حالی که فضای کریپتو و NFT تا حد زیادی تحت تسلط مردان است، رهبران الهام‌بخشی مانند World of Women وجود دارند که جوامع باورنکردنی را برای زنان در طول این تغییر عظیم رسانه‌ها و فناوری ایجاد می‌کنند. ما مفتخریم که با WoW همکاری می کنیم تا دنیای شخصیت های آنها را گسترش دهیم و محتوای متنی و بدون اسکریپت نوآورانه را توسعه دهیم. ما مشتاقانه منتظر تعامل با جامعه قابل توجه WoW در هر مرحله از این همکاری هستیم و فرصت هایی برای دارندگان WoW ایجاد می کنیم تا با Hello Sunshine در تبدیل هنر WoW به داستان های قدرتمند همکاری کنند.

همراه با این همکاری، World of Women (WoW) همچنین اعلام کرد که مجموعه جدید NFT آنها در سال 2022 منتشر خواهد شد.

این همکاری فرصتی برای هر دو طرف برای یافتن روایتی جدید در تجارت نمایشی و ایجاد فرصت‌های بیشتری برای هنرمندان زن در سراسر جهان است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر