کریپتو در برزیل در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است 7.8 درصد از جمعیت کشور (حدود 16 میلیون نفر) صاحب ارز دیجیتال هستند. در نتیجه، صرافی هایی مانند Binance، کریپتو.com و Coinbase در برزیل افزایش یافته اند.

برزیل در حال تبدیل شدن به بازار اصلی کریپتو در آمریکای لاتین است زیرا سوابق نشان می‌دهد بیش از 12000 شرکت برزیلی دارای ذخایر ارزهای دیجیتال هستند.

سازمان مالیاتی برزیل ارقام اوت را منتشر کرد که بیشترین تعداد دارایی های ثبت شده را نشان می دهد. علاوه بر این، در بحبوحه نرخ تورم بالا در این کشور، ارزهای رمزپایه در ماه آگوست افزایش یافت.

مطابق با گزارش هاReceita Federal do Brazil (RFB) 12053 شرکت را ثبت کرد که ارز دیجیتال را در ترازنامه در آگوست 2022 اعلام کردند.

از زمان انتشار RFB، بیت کوین بالاترین رتبه را در بین دارایی های ارز دیجیتال دارد، با استیبل کوین تتر که پس از بیت کوین به دنبال دارد. علاوه بر این، اعداد آگوست با 6.1 درصد افزایش نسبت به ژوئیه 11360، بالاترین رقم تاکنون بوده است.

خلاصه ای از سوابق تراکنش های ارز دیجیتال اوت برزیل

در حالی که تعداد سرمایه‌گذاران نهادی افزایش یافت، سرمایه‌گذاری انفرادی کریپتو از ژوئیه به 1.3 میلیون در ماه آگوست کاهش یافت. با این حال، تعداد کل دارایی ها کاهش یافته است، به طوری که اوت 2.1 میلیارد دلار را نشان می دهد که ممکن است به دلیل بازار نزولی فعلی باشد.

تتر استیبل کوین USDT با بیش از 1.42 میلیارد دلار در 80000 تراکنش در ماه اوت بیشترین حجم تراکنش را به خود اختصاص داد. این ارزش به طور متوسط ​​تقریباً 17500 دلار در هر تراکنش است.

بیت کوین با نزدیک به 270 میلیون دلار تراکنش و بالاترین حجم بیش از 2.1 میلیون در ماه آگوست، پس از تتر، پس از آن قرار گرفت. اما بیت کوین میانگین تراکنش 130 دلاری کمتری نسبت به تتر داشت.

بیت کوین زیر مرز 20000 دلار l باقی می ماند BTCUSDT در Tradingview.com

استیبل کوین USDC از جایگاه سوم به رتبه پنجم در ارزش معامله شده از جولای تا آگوست سقوط کرد. USDC به تتر و توکن دیجیتال برزیل (BRZ) باخت. BRZ یک توکن واقعی ERC-20 است.

برزیلی ها به دارایی های دیجیتال اعتماد بالایی دارند

Bitstamp کریپتو Pulse گزارش می‌دهد که برزیلی‌ها موضع صعودی خود را در مورد ارزهای دیجیتال حفظ می‌کنند و 77 درصد از آنها در ماه سپتامبر اعتماد خود را به دارایی‌های دیجیتال اعلام کردند. علاوه بر این، چندین شرکت مالی در برزیل، مانند XP Inc. و PicPay، شروع به ارائه خدمات ارز دیجیتال کرده‌اند. هر دو PicPay و XP Inc. خدمات مبادلات ارز دیجیتال را در ماه آگوست یکپارچه کردند.

علاوه بر این، بایننس عملیات خود را در برزیل افزایش داده است و قدرت خود را در ماه مارس دوبرابر کرده است و دو دفتر جدید را در 4 اکتبر افتتاح کرده است. با افزایش استفاده از ارز دیجیتالهای رایج، بایننس به دنبال گسترش شبکه و نفوذ به بازارهای نوظهور است.

به تازگی، بایننس اعلام کرد دو دفتر جدید در سائوپائولو و ریودوژانیرو با بیش از 150 کارمند برای پوشش عملیات. صرافی کریپتو نیز با تایید مقررات برزیل کار می کند.

افزایش پذیرش کریپتو در برزیل می تواند به دلیل وضعیت اقتصاد کلان در این کشور باشد. در ماه آوریل، نرخ تورم در برزیل 12.1 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در 26 سال گذشته است. با این حال، آخرین داده های آژانس آمار برزیل نشان می دهد که این نرخ ها در ماه اوت به 8.7٪ کاهش یافته است.

Featured Image From Pixabay, Charts From Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر