سختی شبکه بیت کوین با برگشت چشم هش ریت به 27.693T کاهش می یابد

کاهش سختی به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را با استفاده از منابع کمتر تأیید کنند، و به ماینرهای کوچک‌تر فرصت مبارزه برای کسب پاداش‌های استخراج را می‌دهد.

دشواری استخراج یک بلوک بیت کوین (بیت کوین) با 5 درصد کاهش بیشتر به 27.693 تریلیون رسید زیرا مشکل شبکه از زمان رسیدن به یک خط نزولی سه ماهه خود ادامه می دهد. بالاترین رکورد تاریخ 31.251 تریلیون در می 2022.

مشکل شبکه وسیله ای است که توسط خالق بیت کوین ابداع شده است ساتوشی ناکاموتو برای اطمینان از مشروعیت تمام معاملات با استفاده از قدرت محاسباتی خام. کاهش سختی به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را با استفاده از منابع کمتر تأیید کنند، و به ماینرهای کوچک‌تر فرصت مبارزه برای کسب پاداش‌های استخراج را می‌دهد.

با وجود شکست جزئی، بزرگنمایی در blockchain.com داده ها نشان می دهد که بیت کوین به عنوان مقاوم ترین و تغییرناپذیرترین شبکه بلاک چین به فعالیت خود ادامه می دهد. در حالی که تنظیم سختی به طور مستقیم با قدرت هش ماینرها متناسب است، نرخ هش کل (TH/s) 3.2٪ در طول جدول زمانی مشابه، همانطور که در زیر نشان داده شده است، وضعیت یافت.

در اوج خود، نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد تاریخ 231.428 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) رسید، زمانی که قیمت بیت کوین در ماه ژوئن به 25000 دلار در ماه ژوئن کاهش یافت – که نگرانی های لحظه ای را در مورد مصرف گسترده انرژی ایجاد کرد.

از زمانی که چین در ژوئن 2021 تمام معاملات و ماینینگ کریپتو را ممنوع کرد، ایالات متحده در تبدیل شدن به بالاترین مشارکت کننده در نرخ هش بیت کوین جهانی دچار سستی شد. با این حال، ماینرهای چینی در سپتامبر 2021 فعالیت خود را از سر گرفتند. طبق آمار Statista داده هاایالات متحده 37.84 درصد از نرخ هش جهانی را تشکیل می دهد و پس از آن چین با 21.11 درصد و قزاقستان با 13.22 درصد قرار دارند.

پیش از این، کوین تلگراف گزارش داده بود که افت شدید قیمت پردازنده گرافیکی پنجره کوچکی را باز کرده است فرصتی برای ماینرهای کوچک برای تهیه قطعه ای از تجهیزات معدنی قدرتمندتر و کارآمدتر. همانطور که گفته شد، ماینرها کاهش قیمت GPU را وسیله ای برای جبران هزینه های عملیاتی خود در میان بازار نزولی مداوم می دانند.

مربوط: ترکیب قدرت استخراج بیت کوین پایدار به 59.5٪ رسید: شورای استخراج بیت کوین

گزارشی که توسط شورای استخراج بیت کوین منتشر شد نشان داد که نزدیک به 60 درصد برق مصرفی برای استخراج بیت کوین از منابع پایدار تامین می شود، با کاهش نگرانی های مربوط به مصرف بی رویه برق.

این مطالعه همچنین نشان داد که استخراج BTC تنها 0.09 درصد از 34.8 میلیارد تن انتشار کربن تخمین زده شده در سطح جهان را تشکیل می دهد و تنها 0.15 درصد از عرضه جهانی انرژی را مصرف می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس