را علاقه باز Dogecoin اوایل ماه مارس به بالاترین حد خود رسید، و در حالی که یک اصلاح کوچک وجود داشت، از آن زمان به بعد، نرخ بهره باز همچنان سطوح بسیار بالایی را حفظ کرده است. با توجه به این سطح بالای مداوم، می تواند به جایی که قیمت آن اشاره می کند سکه میم با استفاده از داده های تاریخی به سمت بعدی می رود.

بهره باز Dogecoin سطح بالایی را حفظ می کند

علاقه باز اندازه گیری تعداد کل قراردادهای آتی یا اختیار معامله یک سکه خاص در بازار در یک زمان معین است. می تواند کمک کند که بگوییم چقدر پول به آن دارایی خاص سرازیر می شود، در نتیجه نشان می دهد که آیا علاقه زیاد یا عشقی به دارایی وجود دارد یا خیر.

از طرف دوج کوین، کل علاقه باز آن در چند ماه گذشته افزایش یافته است، به ویژه با بهبود بازار ارزهای دیجیتال، همانطور که توسط نشان داده شده است. داده ها از Coinglass. یک پیامد طبیعی این بود که قیمت همزمان با سود آزاد نیز در حال افزایش بود و بنابراین، همبستگی بالایی بین سود باز و قیمت وجود داشت.

علاقه باز DOGE در 5 مارس به بالاترین رکورد خود یعنی 1.47 میلیارد دلار رسید. و سکه میم از آن زمان به عقب نگاه نکرده است. با وجود کاهش اندک در روزهای بعد، سود باز یک بار دیگر در حال افزایش است و در 14 مارس به 144 میلیارد دلار رسید و قیمت را نیز با خود همراه کرد.

در حالی که افزایش علاقه باز به افزایش زیاد در بازار اشاره دارد، عملکرد تاریخی در چنین مواقعی نیز نیازمند احتیاط است. نگاهی به آنچه در دفعات قبلی رخ داده است که سود باز Dogecoin به بالاترین حد خود رسیده است، می‌تواند ایده‌ای درباره اینکه قیمت به کجا می‌رود، می‌دهد.

DOGE از اینجا کجا می تواند برود؟

در طول سال ها، نقاط مختلفی وجود داشته است که در آن علاقه باز Dogecoin به بالاترین حد خود رسیده است و یک روند ظاهر شده است. با نگاهی به سال 2021، زمانی که علاقه آزاد بارها به ATH ها برخورد کرد، این روند به طور مشابه انجام می شود.

یک افزایش پایدار تا رسیدن به بالاترین رکورد جدید، همراه با افزایش قیمت، و سپس سقوط در بهره باز و همچنین قیمت. این مورد در سپتامبر 2021 بود، زمانی که علاقه آزاد به بالاترین حد خود رسید و سپس دوباره در نوامبر 2021 زمانی که ATH دیگری را ثبت کرد.

با حرکت رو به جلو، همین روند در اکتبر 2021 مشاهده می شود که DOGE باز نزدیک به بالاترین رکورد قبلی خود افزایش یافت، اما به همان روش قبلی – با یک سقوط به پایان رسید. این خرابی‌ها تقریباً همیشه بر قیمت DOGE نیز تأثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند تا به سطوح قبل از افزایش علاقه باز.

اگر این الگو در این زمان باقی بماند، ممکن است یک سقوط برای علاقه باز Dogecoin و Dogecoin در پیش باشد قیمت DOGE با تمدید یک سناریوی محتمل، افت 20 درصدی است که می‌تواند باعث شود DOGE قبل از اینکه بازار کریپتو بار دیگر قدرت خود را پیدا کند، قیمت به 0.15 دلار باز می گردد.

DOGE bulls hold up price | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Decrypt، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر