ایالات متحده در سال آینده بیش از یک تریلیون دلار سود بدهی پرداخت خواهد کرد که معادل سه یا بیشتر ارزش بازار بیت کوین با قیمت های فعلی است.

سود بدهی 1.5 تریلیون دلاری دولت آمریکا برابر با 3 برابر ارزش بازار بیت کوین در سال 2023 خواهد بود


بیت کوین (بیت کوینمفسران معتقدند که خریداران نیازی به صبر طولانی ندارند تا ایالات متحده دوباره شروع به چاپ پول کند.

آخرین تجزیه و تحلیل داده های اقتصاد کلان ایالات متحده، یک استراتژیست بازار را به پیش بینی پایان انقباض کمی (QT) برای جلوگیری از “بحران بدهی فاجعه بار” سوق داده است.

تحلیلگر: فدرال رزرو با کاهش نرخ بهره “هیچ انتخابی” نخواهد داشت

فدرال رزرو به حذف نقدینگی از سیستم مالی برای مبارزه با تورم ادامه می دهد و سال ها چاپ پول در دوران کووید را معکوس می کند.

در حالی که به نظر می رسد دامنه افزایش نرخ بهره همچنان در حال کاهش است، برخی اکنون بر این باورند که فدرال رزرو به زودی تنها یک گزینه خواهد داشت و آن توقف کامل این فرآیند است.

Sven Henrich، بنیانگذار NorthmanTrader، “چرا فدرال رزرو چاره ای جز کاهش یا خطر یک بحران بدهی فاجعه بار نخواهد داشت.” خلاصه شده است در 27 ژانویه.

“بالاتر برای مدت طولانی تر، خیالی است که ریشه در واقعیت ریاضی ندارد.”

هنریش نموداری را آپلود کرد که نشان می‌دهد بهره‌های مربوط به هزینه‌های جاری دولت ایالات متحده را نشان می‌دهد که اکنون به یک تریلیون دلار در سال رسیده است.

یک عدد گیج کننده، سود حاصل از بدهی دولت ایالات متحده بیش از 31 تریلیون دلار است، که فدرال رزرو تنها از مارس 2020 تریلیون ها دلار چاپ کرده است. هنریش خاطرنشان کرد که از آن زمان به بعد، پرداخت های بهره به خودی خود 42 درصد افزایش یافته است.

این پدیده در جاهای دیگر در محافل ارز دیجیتال بی توجه نبوده است. حساب محبوب توییتر Wall Street Silver پرداخت های بهره را به عنوان بخشی از درآمد مالیاتی ایالات متحده مقایسه کرد.

ایالات متحده در سال 2022 مبلغ 853 میلیارد دلار به ازای بدهی 31 تریلیون دلاری پرداخت کرد. بیش از بودجه دفاعی در سال 2023. اگر فدرال رزرو نرخ بهره را در این سطوح (یا بالاتر) نگه دارد، ما بین 1.2 تریلیون تا 1.5 تریلیون دلار سود پرداختی به بدهی خواهیم داشت. نوشت.

دولت ایالات متحده حدود 4.9 تریلیون دلار مالیات دریافت می کند.

نرخ بهره در نمودار بدهی دولت ایالات متحده (عکس). منبع: وال استریت نقره/ توییتر

چنین سناریویی ممکن است در گوش کسانی باشد که در معرض بیت کوین قرار دارند. دوره‌های نقدینگی «آسان» با افزایش اشتها برای دارایی‌های ریسک در سراسر جهان سرمایه‌گذاری اصلی مطابقت دارد.

لغو این سیاست توسط فدرال رزرو با بازار نزولی بیت کوین در سال 2022 همراه شد، و بنابراین از نظر بسیاری، “محور” در افزایش نرخ بهره به عنوان اولین نشانه بازگشت زمان “خوب” تلقی می شود.

درد رمز قبل از لذت؟

با این حال، همه قبول ندارند که تأثیر آن بر دارایی‌های ریسک، از جمله کریپتو، قبل از آن کاملاً مثبت خواهد بود.

مربوط: همانطور که تحلیلگر معیارهای جدید قیمت بیت کوین را فاش می کند، بیت کوین به 23 هزار دلار بسیار صعودی است

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استآرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس معتقد است که هرج و مرج در درجه اول قرار خواهد گرفت و بیت کوین و آلت کوین‌ها را قبل از شروع هر نوع رنسانس طولانی‌مدت به پایین‌ترین سطح می‌رساند.

اگر فدرال رزرو با کمبود کامل گزینه ها برای جلوگیری از ریزش مواجه شود، هیز معتقد است که آسیب قبل از اینکه QT جای خود را به تسهیل کمی یا QE بدهد، آسیب دیده است.

این سناریو کمتر ایده آل است، زیرا به این معنی است که هرکسی که اکنون دارایی های پرریسکی را خریداری می کند، در انتظار کاهش شدید عملکرد است. سال 2023 می تواند به اندازه سال 2022 بد باشد تا زمانی که فدرال رزرو تغییر کند. پست وبلاگ این ماه.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر