کاردانو

  • سرمایه گذاران احتمالاً در تابستان امسال سهام خود در ADA را کاهش خواهند داد.
  • دارندگان ADA باید احتیاط کنند زیرا ممکن است سیاست پولی در ایالات متحده بیشتر سفت شود.
  • قیمت ADA ممکن است در هفته های آینده 70 درصد کاهش یابد، اگر خرس ها راه خود را پیدا کنند.

سرمایه گذاران احتمالاً در تابستان امسال پرتفوی خود را تغییر خواهند داد زیرا عملکرد ضعیف Cardano (ADA) می تواند بودجه تعطیلات را برای آن در ماه های آینده کوتاه کند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که سرمایه‌گذاران در چند ماه گذشته بیش از پولی که در ازای آن به دست آورده‌اند، به ADA ریخته‌اند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران ممکن است به دنبال کاهش سهم خود در ADA باشند، در صورتی که ADA خود را به فروش نرسانند.

عملکرد کمتر از حد کافی ADA در چند ماه گذشته، آن را برای افت سطحی به سمت نزولی به سمت 0.424 دلار قرار داده است که پایین ترین قیمت جدید را برای ژوئن منتشر می کند. پس از آن، قیمت ADA می تواند سطح حمایت بعدی را در 0.372 دلار هدف قرار دهد، که می تواند خطر را به همراه داشته باشد زیرا آخرین خط دفاعی برای آن است. قیمت ADA قبل از اینکه خرس ها دست بالا را بدست آورند و قیمت ADA را 70 درصد پایین بیاورند.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که این سناریو در صورت انقباض بیشتر و سریعتر پولی از سوی فدرال رزرو انجام شود.

نمودار روزانه برای ADA/USD (منبع: TradingView)
نمودار روزانه برای ADA/USD (منبع: TradingView)

رویدادهای احتمالی که می‌توانند از رکود بیشتر قیمت کاردانو جلوگیری کنند، می‌توانند این باشند که ایالات متحده در نهایت دچار رکود می‌شود یا کریپتوها شروع به شکستن پیوند خود با بازار سنتی کرده‌اند. با این حال، مورد دوم تنها در صورتی به وجود می آید که معامله گران مستقل وزن جایگاه نهادی و صندوق های تامینی را جذب کنند.

اگر معامله‌گران این وزن را جذب کنند، ممکن است قیمت ADA در حالی که بازارهای جهانی سنتی کاهش می‌یابد شروع به صعود کند و برای تلاش برای شکستن زنجیره‌های صلیب مرگ در نمودار روزانه به 0.55 دلار برسد. برای تحقق این امر، قیمت ADA باید بالاتر از میانگین متحرک ساده 555 روزه (SMA) معامله شود.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر