شرکت‌های تحت حمایت KuCoin صندوق توسعه‌دهنده Web3 100 میلیون دلاری راه‌اندازی می‌کنند

این صندوق از پروژه های NFT در مراحل اولیه که به رشد و توسعه اقتصاد Web3 کمک می کنند، حمایت می کند.

بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارز دیجیتال KuCoin و بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) یک “صندوق سازندگان” 100 میلیون دلاری راه اندازی کرده اند تا به راه اندازی پروژه های NFT در مراحل اولیه در تقاطع هنر، ورزش و GameFi کمک کنند.

این شرکت‌ها روز سه‌شنبه اعلام کردند که KuCoin Ventures و بازار Windvane NFT این صندوق را ایجاد کرده‌اند تا به هنرمندان و سازندگان کمک کنند تا آثار خود را به نمایش بگذارند و تجارت خود را برای مخاطبان گسترده‌تر گسترش دهند. وظیفه این صندوق حمایت از پروژه های امیدوارکننده NFT است که به توسعه Web3 کمک می کنند، که به تکرار بعدی اینترنت با فناوری بلاک چین اشاره دارد.

Windvane یک بازار جدید NFT از KuCoin است که هدف آن استفاده از پایگاه کاربران بزرگ صرافی ارز دیجیتال است. طبق CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، KuCoin پنجمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم بود.

ظهور Web3 به سازندگان مکان جدیدی داده است تا NFT هایی را که دارای ابزار واقعی در دنیای مجازی هستند، برش دهند. با این حال، سیو، یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Animoca Brands، اخیراً به Cointelegraph گفته است که Web3 راه کارآمدی را ارائه می دهد برای سازندگان که به طور مشترک برای شناسایی نام و منافع اقتصادی کار کنند.

مربوط: آینده اینترنت: درون رقابت برای زیرساخت Web3

در حالی که بازار توکن غیرقابل تعویض اخیراً کند شده است اثبات شده است با کاهش ارزش فروش مجدد توییت پیدایش جک دورسی NFT، سازندگان این صنعت همچنان علاقه قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاری خطرپذیر جذب می کنند. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، استارت آپ آواتار NFT Genies اخیرا یک را بسته است دور سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری سری C به ارزش 1 میلیارد دلار در ژانویه سال جاری، شرکت هلدینگ متاورسال متمرکز بر NFT 50 میلیون دلار به ظرفیت سرمایه گذاری خود را گسترش دهد در بخش های کلکسیونی دیجیتال و متاورس.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس