شعله ور شدن مثبت در بازار نزولی: اقتصاد بلاک چین استانبول 2022

نشست اقتصاد بلاک‌چین استانبول در سال 2022 یک چیز را روشن کرد: مثبت بودن اکوسیستم کریپتو به دلیل نوسانات آشفته بازار بی‌آزار باقی می‌ماند.

چهارمین دوره اجلاس اقتصاد بلاک چین 2022 (BE2022) که در هیلتون بومونتی، هتلی مجلل در کنار یک کارخانه آبجو بازسازی شده و تغییر کاربری داده شده در استانبول برگزار شد، نشان داد که در مقایسه با پیشینیان قبل از همه گیری، پیشرفت چشمگیری داشته است.

اجلاس قبلی، BE2020، دو سال پیش در مرکز کنوانسیون WOW برگزار شد. این اجلاس علاوه بر اینکه در بخش صعب العبور استانبول واقع شده بود، همزمان با شیوع کووید-19 بود که بر حضور کلی تأثیر بیشتری گذاشت. از آنجایی که تنها هدف آن مکان، سازماندهی رویدادهای بزرگ بود، جامعه کریپتو از دو سال قبل به اندازه کافی بزرگ نبود تا فضا را پر کند. در نتیجه مستقیم عوامل ذکر شده، BE2020 مانند یک سفر دو روزه به یک شهر ارواح بود.

شرکت کنندگان در Blockchain Economy استانبول 2022 این اجلاس را متراکم، زنده و پر انرژی توصیف کردند که تقریباً از هر جنبه ای متضاد کامل با BE2020 است. همچنین از زمانی که ترکیه محدودیت های ممنوعیت سفر را لغو کرد، این اولین رویداد بین المللی ارز دیجیتال و بلاک چین بود که در منطقه برگزار شد. در نتیجه، اعضای جامعه کریپتو – از کشورهای غربی و شرقی – می توانند به این جشن بپیوندند.

فهرست رویدادها تعادل خوبی بین شرکت‌های محلی و بازیکنان جهانی ارزهای دیجیتال داشت. در حالی که عکس های بزرگی مانند Binance، Huobi یا FTX به وضوح در این رویداد غایب بودند، لوگوی شرکت های بزرگی مانند KuCoin، Gate.io، Bitget، Bitmex و Uphold سالن اصلی را پر کرده بود. با وجود مشکلات اخیرشبکه گاری نشان حامی اصلی را برای کل این رویداد اهدا کرد.

برای دو روز، سالن اصلی هرگز لحظه‌ای کسل‌کننده را ندید: مردم عمدتاً برای اهداف شبکه‌ای پس از دو سال پر از تعطیلی و ممنوعیت سفر در آنجا بودند – و به سختی می‌توان گفت که با شرکت نکردن در جلسات در مرحله اصلی کنفرانس، چیز زیادی از دست داده‌اند.

تیم زمینی Cointelegraph در حال لذت بردن از بستنی ترکی مخصوص شیر بز به نام “Maraş dondurması”.

مطمئنا، برخی از نام های هیجان انگیز مانند MicroStrategy مایکل سیلر (اگرچه او از طریق تماس ویدیویی به آن ملحق شد) یا داوینچی جرمی، “لطفا فقط یک بیت کوین بخرید (بیت کوین)” پسر، در برنامه اصلی بودند. اما، متأسفانه، این برنامه شاهد مشارکت بیشتر سخنرانان محلی یا منطقه‌ای بیش از حد لازم برای یک رویداد بین‌المللی در این مقیاس بود – و فوق‌العاده خنک‌کننده در اتاق کنفرانس نیز کمکی نکرد.

مردم سرد شدند، علاقه خود را به ترجمه همزمان از دست دادند و به منطقه اصلی بازگشتند، جایی که مجسمه سگ سامورایی به اندازه غول پیکر از بازی بتل رویال مبتنی بر بلاک چین کاتانا اینو به طرز ترسناکی از آنها استقبال کرد. بهترین قسمت؟ اکثر سخنرانان مهم پس از اجرای صحنه خود را برای گپ کوتاه در سالن اصلی در دسترس قرار دادند.

لو یو رئیس آزمایشگاه KuCoin در حال توضیح آخرین روندها در توسعه Web3 است

کوین تلگراف برای تفسیر سریع و گفتگوهای عمیق، از جمله، با چندین سخنران اصلی تماس گرفت رئیس آزمایشگاه کوکوین، لو یو و بن کاسلین مدیر صرافی AAX.

رویداد BE2022 برای توسعه دهندگان جوان و با استعداد جامعه که ترکیه تعداد زیادی از آنها را در خود جای داده است بسیار سودمند بود. در طول این رویداد، علی دورسون توانست اکوسیستم بازی‌های بلاک چین خود را Ratic در مجموعه‌ای از صرافی‌های جهانی و سرمایه‌های خطرپذیر معرفی کند. Aybars Dorman متاوست را معرفی کرد، برداشتی تازه از آن مالی غیرمتمرکز (DeFi)به شرکت کنندگان، و یونس سبچی، بنیانگذار Yotta21، ارتباطات مهمی با صنعت در منطقه سیگار کشیدن برقرار کرد.

عبدالرفای گدیت، یکی از بنیانگذاران Zignaly در حال توضیح پروژه خود به آنتون کاباتوف، مدیر توسعه کسب و کار Cointelegraph و Erehan Kahraman سردبیر

دو چیز واضح بود: اول، همه‌گیری COVID-19 نتوانست رشد اکوسیستم کریپتو را کند کند. برای بسیاری از شرکت‌کنندگان، Blockchain Economy Istanbul 2022 اولین تجربه شبکه‌سازی آن‌ها با بقیه صنعت بود و آنها در استفاده حداکثری از آن پیشرفت کردند. و دوم، مهم نیست که بازار کریپتو چقدر نزولی باشد، نوسانات قیمت نمی تواند مثبت بودن اکوسیستم کریپتو را متزلزل کند.

با در نظر گرفتن همه چیزهایی که در طول این رویداد رخ داد، اجلاس Blockchain Economy استانبول 2022 ثابت کرد که صرف نظر از شرایط بازار، اکوسیستم کریپتو آماده سرمایه گذاری زمان، پول و انرژی برای مثبت ماندن است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس