شورت های 25 میلیون دلاری بیت کوین منحل شده اند.  سرمایه گذاران زمان زیادی را از دست می دهند

  • قیمت بیت کوین افزایش یافت و دارندگان موقعیت فروش را در هراس قرار داد.
  • طبق گزارش ها، 25 میلیون دلار پوزیشن های فروش بیت کوین در یک ساعت منحل شده است.
  • در حال حاضر BTC با قیمت 31757.88 دلار معامله می شود.

به دنبال روند صعودی فعلی بازار کریپتو، بیت کوین (BTC) به بالای 30000 دلار رسیده است در دو روز گذشته با این کار، آلت کوین ها نیز شروع به صعود کردند، جایی که بسیاری از سکه ها مستقیماً بالا رفتند. با وجود این، شرایط فعلی بازار برای معامله گرانی که با موقعیت کوتاه در BTC رفته اند، ضرر دارد.

کالج On-Chain، مدیریت توییتر که روندهای بیت کوین را دنبال می کند، پست کرد که ۲۵ میلیون دلار بیت کوین ظرف یک ساعت کوتاه شده است.

با بررسی جزئیات، دارندگان بیت کوین که برای یک موقعیت کوتاه معامله کرده اند، سود خود را از دست دادند زیرا نتوانستند انتظارات خود را مبنی بر کاهش قیمت بیت کوین برآورده کنند. به طور خلاصه، یک موقعیت کوتاه در ارزهای دیجیتال زمانی است که معامله‌گران سکه‌هایی را از کارگزاران قرض می‌کنند و آن‌ها را به دیگر دارندگان کریپتو می‌فروشند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن سکه‌های خاص در آینده کاهش پیدا کند. اگر قیمت سکه کاهش یابد، آن معامله گران می توانند سکه را با قیمت پایین خریداری کنند و آن را به دلالان پس دهند.

با این اوصاف، قیمت بیت کوین در حال حاضر روی 31757.88 دلار است که برای معامله گران در موقعیت فروش کوتاهی محسوب می شود. این به این دلیل است که بیت کوین پیش بینی معامله گران مبنی بر کاهش قیمت سکه را شکست. با این حال، BTC در 24 ساعت گذشته 3.44 درصد و در هفته گذشته 8.48 درصد افزایش یافته است.

در فوریه 2022، تقریباً 143 میلیون دلار انحلال موقعیت کوتاه اتفاق افتاد، زیرا معامله گران نتوانستند به انتظارات خود برسند. این زمانی بود که بازار جهانی کریپتو از رکود گذشته به دلیل جنگ روسیه بهبود یافت.

علاوه بر این، اگر این معامله‌گران به سود نیاز داشته باشند، یک سقوط کریپتو دیگری باید اتفاق بیفتد که هنوز توسط اکثر تحلیلگران پیش‌بینی نشده است. اکنون، انتظار می‌رود که ارزهای دیجیتال در روزهای آینده افزایش بیشتری پیدا کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر