شیبا اینو اولین بار در سال 2020 به عنوان یک جوک سکه روی صحنه ظاهر شد که دقیقاً سگ برتر آن زمان Dogecoin بود. میم کوین‌ها با موفقیت راه خود را به سمت جایگاه خود به بازار عرضه کردند در حالی که از شایعات کلاهبرداری و شروعی آهسته اما پیوسته به نظر می‌رسید اجتناب کردند.

شیبا اینو 5 درصد سقوط کرد

در زمان انتشار، SHIB همراه با DOGE و سایر ارزهای ارز دیجیتال بزرگ 5 درصد کاهش یافت، زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 2 تریلیون دلار کاهش یافت.

شیبا اینو

SHIB/USD price slumps 5%. Source: TradingView

در زمان انتشار، SHIB یکی از محبوب ترین سکه ها در توییتر بود. مطابق با داده های کوینترندز، 2320 توییت دریافت کرد.

در زمان انتشار، سه سکه محبوب بیت کوین، اتریوم و سولانا بودند. در مورد هر یک از آنها به ترتیب 15069، 6159 و 2482 توییت وجود داشت.

شیبا اینو، مانند سایر سکه های میم، برای تجارت سرگرم کننده است و باعث شده است که برخی افراد در مدت زمان کوتاهی کاملاً ثروتمند شوند. با این حال، چه Safemoon، چه Shiba Inu، یا Dogecoin، ارزش زیادی در زیر سطح وجود ندارد. در نتیجه، با این توکن ها، خریدار مراقب باشد.

آیا SHIB حس شوخ طبعی خود را از دست داده است؟ شاید. همیشه چیزی خیره کننده تر و مجلل تر وجود خواهد داشت. بازار سکه میم پر از فرصت ها است.

پایگاه طرفداران شیبا اینو بدون شک یکی از بزرگترین در دنیای ارزهای دیجیتال است. این یک مسئله ادراک است که آیا تغییر می کند یا نه.

مقاله مرتبط | خلاصه سازی 2021 Memecoin Mania: Dogecoin، Shiba Inu، و بیشتر

نهنگ ها بیشتر خرید SHIB

تعداد آدرس های فعال در وب سایت ردیابی نهنگ WhaleStats 88 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد Shiba Inus نهنگ های بیشتری را جذب کرده است. هنگامی که واحدها شروع به انجام معاملات یا دستکاری های دیگر با وجوه خود می کنند، افزایش فعالیت ردیابی می شود.

سشیبا اینو

Whale activities surge. Source: Whalestats

با این حال، بر اساس رفتار قیمت توکن در بازار، افزایش فعالیت ممکن است با فعالیت فروش بیشتر دنبال شود. طبق آمار TradingView، سکه الهام گرفته از سگ تقریباً 15 درصد از ارزش خود را در چهار روز گذشته از دست داده است.

نهنگ های شیبا اینو نیز بیشتر خرید کرده اند. سلطه این سکه قبلاً کاهش یافته است و به توکن FTT اجازه می دهد تا از SHIB به عنوان بزرگترین دارایی در میان نهنگ های شبکه اتریوم پیشی بگیرد.

هلدینگ نهنگ شیبا اینو

Source: Whalestats

با این حال، ذخایر نهنگ شیبا اینو مدت کوتاهی پس از آن 300 میلیون دلار افزایش یافت و با 1.7 میلیارد دلار موجودی آدرس نهنگ در رتبه اول قرار گرفت. فعالیت خرید قابل توجه در بازار نتوانست داده های زنجیره ای را افزایش دهد. اقداماتی مانند جریان خالص و رشد شبکه در قرمز باقی مانده است.

مقاله مرتبط | Paypal Loses AMC Theaters Throne، Bitpay از پرداخت های Shiba Inu پشتیبانی می کند

Featured image from Unsplash. Chart from Whalestats,and TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر