طرح بازنشستگی 1 میلیون یورویی بیت کوین به 200 هزار رسید: “برای سرمایه گذاری دیر نیست”

چگونه یک وبلاگ نویس که از سال 2017 هر ماه 500 یورو بیت کوین می خرد، قصد دارد زودتر بازنشسته شود و درس هایی که در این راه آموخت.

انگیزه های خرید بیت کوین (بیت کوین) متعدد هستند: الف پوشش در برابر تورم، استقلال مالی یا حتی امید به لامبورگینی و زندگی در آفتاب.

برای «آقای ERB، یک وبلاگ نویس مشتاق و مشتاق بیت کوین، همه چیز در مورد بازنشستگی زودهنگام است. ERB حساب دقیقی از امور مالی خود را در اختیار دارد وبلاگ و در مورد طرح بازنشستگی بیت کوین خود با کوین تلگراف صحبت کرد.

او به کوین تلگراف گفت که اولین بار در تابستان 2017 به بیت کوین علاقه مند شد، زمانی که یکی از همکارانش به طور خلاصه ارز غیرمتمرکز همتا به همتا را مطرح کرد.

با این حال، “قیمت در آن زمان حدود 2000 یورو بود و فکر می کردم برای سرمایه گذاری خیلی دیر شده است.”

یک داستان آشنا برای بیت‌کوین‌ها در ابتدای ورود به فضا، ERB به کوین تلگراف گفت که به زودی به پادکست بیت‌کوین برخورد کرده است. ردی مایر پیش بینی کرد بیت کوین به یک میلیون دلار برسد.

علاقه آنها به لحظه FIRE (استقلال مالی، بازنشستگی زودهنگام) همراه با اشتیاق تازه یافته آنها به بیت کوین نظر او را تغییر داد:

“آنجا بود که فهمیدم دیر نیستم، بلکه در واقع زود هستم. من بیت کوین را به عنوان یک امکان عالی برای بازنشستگی پیش از موعد می دیدم و اولین سکه هایم را در اکتبر 2017 خریدم.

استراتژی بیت کوین ERB بیت کوین را به جای دلار انتخاب می کند. منبع: er-bybitcoin.com

ERB بازنشستگی را با طرح بیت کوین آغاز کرد که هدف بازنشستگی 1,000,000 یورو را با کمک 500 یورو در ماه و هر ماه تعیین کرد. اولین مشارکت او – یا اولین باری که او «صندوق‌ها را روی هم گذاشت» در سال 2017 بود. او به کوین تلگراف گفت: پنج سال بعد، “موفقیت به وضوح عالی بوده است.”

رنگ سبز قیمت بیت کوین است، نارنجی به عنوان دیگ بازنشستگی به یورو است. خط نقطه چین مقدار پول نقدی است که تاکنون سرمایه گذاری شده است. منبع: er-bybitcoin.com

فکر نمی کنم بتوانم بازدهی مشابهی در هیچ استراتژی دیگری داشته باشم. ناگفته نماند که استراتژی بیت کوین بسیار ساده است و نیازی به مدیریت فعال سرمایه گذاری ندارد. شما خرید می کنید و نگه می دارید، و سپس به خرید بیشتر ادامه می دهید.

وبلاگ ERB جزئیاتی را ارائه می دهد که چگونه بازده فعلی سرمایه گذاری بیش از 450٪ است. در مقایسه با استفاده از S&P به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری (44%) “این یک 10 برابر است و 100 برابر خواهد شد.”

در طول سفر سرمایه‌گذاری، ERB درس‌های ارزشمندی را جمع‌آوری کرده است و با قاطعیت و عاقلانه درباره اینکه چگونه بیت‌کوین شروع به پایه‌گذاری ارزش‌های خود می‌کند صحبت می‌کند:

“جهان بینی من قبل از بیت کوین بسیار محدود بود. زندگی شبیه مدرسه – کار – بازنشستگی – مرگ بود. این روزها کمی متفاوت فکر می کنم. هدف نهایی [now] بهتر است به عنوان کارآفرینی و خودمختاری توصیف شود.

مربوط: Redditor بیت کوین 100 دلاری را به مدت 100 سال در کتابخانه عمومی پنهان می کند

ERB توصیه های مفیدی را با کسانی که تازه به خرید بیت کوین می پردازند به اشتراک گذاشت و به کوین تلگراف توضیح داد:

  1. “به استخراج فیات ادامه دهید، به خرید بیت کوین ادامه دهید.” و سعی نکنید به سرعت ثروتمند شوید زیرا “نمی‌خواهید.”
  2. «5 سال به خودتان فرصت دهید» تا واقعاً بیت کوین را بشناسید (که یک سال دیگر جواب می دهد نسبت به نصف شدن بیت کوین) و واقعاً برای یادگیری وقت بگذارید. به پادکست های مناسب گوش دهید، کتاب های مناسب را بخوانید و یاد بگیرید که آیا سرمایه گذاری در بیت کوین ایده خوبی بود یا خیر.
  3. به ویژه در اوایل منحنی یادگیری بیت کوین، «در مقابل میل به قرص نارنجی در مقابل همه اطرافیان خود مقاومت کنید». ERB اعتراف می کند که ممکن است به دلیل افزایش بیش از حد بیت کوین در مراحل اولیه آموزش بیت کوین، به برخی از روابط آسیب وارد کند.
  4. در نهایت، HODL. در حالی که سقوط قیمت در مارس 2020 ERB توضیح می دهد که کاهش بیت کوین به 3600 دلار «احساس بسیار بدی بود» که «در آینده، بهترین زمان برای خرید بود.»

ETF در ایالات متحده ظاهر می شود نزدیک‌تر، ERB به سرعت به نقطه عطف یک میلیون دلاری نزدیک می‌شود – در حالی که یک ETF در ایالات متحده نزدیک‌تر می‌شود. همانطور که وبلاگ او حدس می‌زند، «هزینه‌ها را کاهش دهید، روی هم بنشینید».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس