علت عدم تنظیم تم در تریدینگ ویو TradingView ، این است که ، تم پیش فرض با موضوع مرورگر تعریف می شود. هنگام ورود و خروج از سیستم ذخیره می شود و همچنین برای بازدید بعدی شما از پلت فرم ما در تنظیمات ذخیره می شود.
این بدان معناست که اولین باری که وب سایت ما را بدون ورود به حساب TradingView خود باز می کنید ، موضوع سیستم را می بینید (روشن یا تیره). در این منو در گوشه بالا سمت چپ ، می توانید تم پیش فرض را به تم دلخواه خود تغییر دهید:

پس از آن تم دلخواه شما ذخیره و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تم رنگ را دوباره تغییر دهید ، آن را به خاطر می آوریم. با این حال ، لطفاً توجه داشته باشید ، اگر مرورگر شما فضای ذخیره سازی محلی را پاک کند ، تنظیمات رنگ انتخابی شما ذخیره نمی شود و در عوض تم رنگ پیش فرض اعمال می شود.

بنابراین برای اینکه تم رنگ ذخیره شود ، یکی از مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تم سیستم را که می خواهید استفاده کنید تنظیم کنید
  • خاموش کردن تنظیمات مرورگر “پاک کردن تاریخچه هنگام بسته شدن مرورگر”
  • TradingView را به موارد استثنا برای پاکسازی خودکار کوکی ها اضافه کنید. این تنظیم می تواند نام کمی متفاوت در مرورگر شما داشته باشد. به عنوان مثال ، در Mozilla Firefox “tradingview.com” را در کوکی ها و داده های سایت -> موارد استثنا اضافه کنید. در Google Chrome “[*.] tradingview.com” را به لیست سایت هایی که همیشه می توانند از کوکی ها استفاده کنند ، اضافه کنید.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید