علت عدم نمایش کندل ها در تریدینگ ویو TradingView و روش بازگرداندن آن ها رو بدونید ، و یا اگر قصد دارید که کندل هارو مخفی کنید ، این مقاله به کارتون میاد .

برای مطلع شدن از تغییرات جدید تریدینگ ویو ، حتما مارو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود داره که بر اساس گزارش و مشکل کاربران ، شامل موارد زیر میشه

  • فعال سازی گزینه ی مخفی کردن کندل ها
  • ریز کردن قیمت در چارت
  • ماکسیمایز کردن اندیکاتور
  • سرعت ضعیف اینترنت

به ترتیب به موارد بالا می پردازیم ، در صورتی که مشکلتون رفع نشد ، حتما از بخش کامنت های این پست و یا پشتیبانی آنلاین ، مطرح کنید ، شاید سوال دیگران هم باشه

فعال سازی گزینه ی مخفی کردن کندل ها

بر اساس گزارش کاربران ، به صورت اتفاقی ، کاربر دستش به این گزینه خورده و کندل ها برای کاربر نمایش داده نمیشه ، راه حل رفع این مشکل ، باید برای مخفی سازی/ نمایش کندل ها ، ابتدا موس رو به نزدیکی اسم نماد ببرید تا سه نقطه نمایش داده شه ، و سپس بر روی سه نقطه کلیک کنید تا زیر منو ، به شما نمایش داده شه و سپس بر روی گزینه Hide کلیک کنید تا کندل ها برای شما قابل مخفی شوند. از طریق همین روش جهت فعال سازی کندل می توانید اقدام کنید و بر روی Show کلیک کنید.

عدم نمایش کندل ها در تریدینگ ویو TradingView

در صورتی که شما دسترسی به این سه نقطه و اسم نماد نداشته باشید ، باید حتما از بخش تنظیمات چارت ، بخش Status line ، تیک گزینه ی Title برای شما فعال باشه (مطابق تصویر زیر) ، در صورت غیر فعال بودنش ، شما به سه نقطه دسترسی ندارید و نمیتونید به حالت نمایش و یا مخفی کندل ، دسترسی داشته باشید.

ریز شدن قیمت در چارت

راستی اگه نیاز به اکانت تریدینگ ویو داشتید ، می تونید از طریق صفحه اصلی سایت تریگر ویو ، لیست قیمت ها رو مشاهده و ثبت سفارش کنید

خب اکثر کاربرانی که این مشکل رو دارند ، با تلفن همراه به چارت متصل شده اند ، فراموش نکنید ، با موبایل نمیشه تریدر شد ، پس حتما از طریق سیستم دسکتاپ و … که اسکرین بزرگ دارند ، به تمرین و تحلیل و ترید بپردازید.

اگر مشکل شما مطابق تصویر بالا هستش ، باید از بخش تنظیمات قیمت ها (پایین راست تصویر) نماد 6 ضلعی رو انتخاب کنید تا منو برای شما اجرا شه و بعد بر روی گزینه ی Auto کلیک کنید تا قیمت و کندل ها برای شما نمایش داده شه.

ماکسیمایز کردن اندیکاتور

در این مورد احتمالا حواستون نبوده که ، دستتون خورده رو حالت ماسیمایز اندیکاتور ، مثل تصویر زیر و اندیکاتورتون تمام صفحه شده ، باید رو حالت مینیمایز کلیک کنید تا به حالت اول برگرده.

سرعت ضعیف اینترنت

اگر سرعت اینترنت شما ضعیف باشد با تصویر مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید که این امر ، در زمان اجرای تریدینگ ویو ، از طریق نرم افزار موبایلی اتفاق می افتد و باید وضعیت اینترنت خودتون رو بررسی کنید.

عدم نمایش کندل ها در تریدینگ ویو TradingView

آموزش ویدیویی این مبحث ( جهت پخش بر روی تصویر زیر کلیک کنید)


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید