طبق گزارش گوگل ترندز، در هفته ای که به کریسمس منتهی می شود، جستجوهای جهانی برای عبارت “NFT” که به توکن های غیرقابل تعویض اشاره دارد، از “کریپتو” پیشی گرفته است. افزایش شدید ترافیک جستجو برای NFT ها نشانه روشنی است که کلکسیونی های دیجیتال وارد آگاهی اصلی شده اند. معاملات در OpenSeaمحبوب‌ترین پلتفرم غیرمتمرکز برای حراج‌ها و دراپ‌های NFT، بیش از 10 میلیارد دلار.

روندهای جستجوی “NFT” در مقابل “کریپتو”. منبع: گوگل ترندز

افزایش عظیم تقاضا برای NFT تقریباً در تمام جنبه های جامعه مشهود است. اولین، برندهای مصرف کننده مانند نایک و آدیداس در حال ورود خود است به قلمرو NFT های متاورس. سپس، افراد مشهوری مانند اسنوپ داگ، گریمز، استیو آئوکی، میلا کونیس و ملانیا ترامپ در حال تبلیغ مجموعه های NFT خود است به عموم ثالثاً بازی های NFT مانند Axie Infinity و Sorare آن را ممکن است برای اینکه بازیکنان در مورد ارزهای دیجیتال و NFT بیاموزند و همچنین کسب درآمد کنند مقدار کمی پول به عنوان یک فشار جانبی در حین انجام بازی های ویدیویی.

مربوط: بزرگترین کاهش و فروش NFT در سال 2021

علاوه بر این، درآمد حاصل از حراج‌های NFT نیز می‌تواند به سازمان‌های غیرانتفاعی یا خیریه، مانند ساخت یک مدرسه برای کودکان در اوگاندا. دارندگان کریپتو نه تنها می‌توانند آثار هنری خوبی به دست آورند، بلکه در ایالات متحده می‌توانند کمک‌های مالی خود را در مقابل درآمد عادی خود کسر کنند. صرفه جویی در مالیات، منجر به یک برد-برد برای همه می شود. در نهایت، NFT ها این امکان را برای هنرمندان در سراسر جهان فراهم می کند تا استعدادهای خود را بدون نیاز به نمایشگاه های فیزیکی پخش کنند. یکی از این نمونه ها NFT مغول است که می آورد داستان های اسب سواران عشایری و تاریخچه استپ ها تا بلاک چین.