علت جابجایی خطوط در تریدینگ ویو TradingView ، ممکن است نقشه ها در فواصل زمانی مختلف از یک نماد متفاوت نمایش داده شوند. یکی از دلایل آن این است که بازه زمانی پایین تر حاوی اطلاعات بیشتری است (به دلیل نوارهایی با زمان و مقادیر OHLC آنها).

به عنوان مثال ، ما خط روندی را ترسیم می کنیم که 2 نوار را در نقاط بالای خود متصل می کند و سپس بسته به فاصله زمانی که استفاده می کنیم ، نحوه تغییر نتایج را مقایسه می کنیم (نمودارهای روزانه در مقابل نمودارهای هفتگی در این مثال).

1. ابتدا ، یک خط روند را در نمودار با یک بازه زمانی روزانه ترسیم می کنیم و نحوه نمایش آن را در نمودار هفتگی مقایسه می کنیم.

علت جابجایی خطوط در تریدینگ ویو TradingView

برچسب های زمانی که به عنوان نقاط در نمودار روزانه انتخاب شده اند ، همانهایی نیستند که در نمودار هفتگی نشان داده شده است . در نمودار هفتگی ، هر نشان زمان شروع هفته را مشخص می کند و نقاط خط روند در نمودار هفتگی بر روی علامت هایی که با روزهای اول هفته (از جمله روزهای نمودار روزانه) مطابقت دارد نمایش داده می شود . این بدان معناست که مختصات X این خط متفاوت است ، در حالی که خط روند ثابت است.

2. ما اکنون قصد داریم خط روند یکسان (اما در واقع متفاوت) را در نمودار هفتگی ترسیم کنیم.

زمان بندی هایی که برای قرار دادن نقاط روی نمودار هفتگی استفاده می کردیم در نمودار روزانه موجود است ، بنابراین خط روند دقیقاً در آن نقاط نمایش داده می شود . اما در نمودار روزانه ، خطوط خطی همانطور که در چارچوب زمانی هفتگی عمل می کنند ، قیمت بالایی را لمس نمی کنند ، زیرا خط در جایی که اولین روز هفته شروع می شود به پایان می رسد (هنوز به بالاترین سطح هفتگی نرسیده است) .

وقتی چیزی را با استفاده از یک نمودار واحد ، ترسیم می کنید و سپس محدوده زمانی نمودار را تغییر می دهید ، یکسان عمل می کند . بسته به محدوده زمانی که هنگام افزودن در ابتدا استفاده شد ، ممکن است نقشه متفاوت قرار گیرد.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید