علیرغم افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین از پایین ترین سطح 23.8 هزار دلاری، بیت کوین با «نبرد سخت» روبرو است

به نظر می رسد یک غول فروش خوب در 33500 دلار باشد زیرا رشد بیت کوین – که در شگفتی برخی موفق بود – تحت نظارت دقیق قرار گرفت.

بیت کوین (بیت کوین) یک شبه در 31 مه سودهای تازه ای به دست آورد، زیرا به نظر می رسید که بسته شدن ماهانه حدود 15 درصد ضرر را به همراه داشته باشد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

درخواست ها بالای 33000 دلار است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD یک بار دیگر پس از یک انفجار جدید، آن را به 32200 دلار در Bitstamp رسانده است.

بنابراین جفت یک کلاهک گذاشت روز دوم با حرکت صعودی تر، این با این وجود نتوانست تحلیلگران را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا به طور گسترده معتقد بودند که این حرکت ها غیرقابل اعتماد هستند.

این تردیدها در روز، در بحبوحه بحث ها در مورد اینکه آیا آخرین دستاوردها به “جهش گربه مرده” تبدیل شده است، ادامه یافت.

منابع تجزیه و تحلیل زنجیره ای Material Indicators “BTC آماده یک حرکت بزرگتر است. قبل از اینکه وارد شوید، به یاد داشته باشید که ارز دیجیتال چگونه دوست دارد شورت را فشار دهد و بلندها را به دام بیندازد.” نوشت در یکی از چندین توییت در 24 ساعت گذشته.

“شما می توانید ریسک را با صبر کردن برای تایید شکست یا تقلبی کاهش دهید. FireCharts نشان می دهد که نقدینگی در کجای دفترچه سفارش قرار دارد. ماهانه سه شنبه بسته می شود.”

در همین حال، داده‌های کتاب سفارش از صرافی بزرگ Binance نشان می‌دهد که دیوار فروش 61 میلیون دلاری با قیمت 33500 دلار در زمان نگارش این مقاله ظاهر می‌شود.

داده های دفتر سفارش BTC/USD (Binance). منبع: شاخص های مواد

حساب کاربری محبوب توییتر Il Capo of کریپتو همچنان به موضع نزولی ادامه داد و در عین حال اذعان کرد که جهش برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.

همکار Venturefounder اضافه که BTC/USD باید میانگین متحرک 200 روزه خود را نزدیک به 43000 دلار پس بگیرد تا “یک بازار صعودی جدید را از سر بگیرد” و چنین هدفی را “نبرد سخت” می نامد.

نهنگ ها وقت خود را تحمل می کنند

در همین حال، در میان حجم های غیر قابل توجه همراه با پرش، نگرانی های اضافی بر نهنگ ها متمرکز شد.

مربوط: “سیگنال مگا صعودی” یا “شکست واقعی؟” 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

همانطور که توسط Caue Oliveira، تحلیلگر شرکت تحلیلی برزیلی BlockTrends اشاره کرد، بزرگترین نهادهای بیت کوین هنوز به پایین ترین سطح اخیر که یک طبقه کلان است، ایمان نداشته اند.

“نهنگ ها/موسسات هنوز تمام قدرت آتش خود را در بازار به کار نبرده اند!” او در یک خلاصه کرد تاپیک توییتر.

“این نهادهای بزرگ به کاهش فعالیت خود ادامه می دهند و احتیاط خود را در سناریوی جهانی آشکار می کنند. نگاهی دقیق به حرکات آنها می تواند سیگنال واقعی یک بازگشت واقعی را ارائه دهد.”

نمودار همراه افت شدید حرکت نهنگ ها را در ماه مه نشان می دهد.

نمودار فعالیت کیف پول نهنگ بیت کوین. منبع: Caue Oliveira/ توییتر

در ادامه، اولیویرا گفت که فعالیت پلتفرم نهادی Coinbase Pro نیز نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران در حاشیه هستند.

او افزود: «در حال حاضر، من هیچ مدرکی دال بر «خرید قیمت» واقعی توسط این شرکت‌کنندگان نمی‌بینم.

منبع نظارتی متمرکز بر نهنگ، Whalemap همچنین ادعا کرد که بیت کوین بدون شکست میانگین متحرک 200 هفته ای، هنوز به پایین ترین سطح کلان واقعی خود نرسیده است.

این میانگین متحرک تا 31 می حدود 22200 دلار بود.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس