ارز پلتفرم پرداخت آنلاین مبتنی بر بلاک چین، XRP، در هفته گذشته تقریبا 60 درصد افزایش یافته است. پس از نزول مختصر به 0.34 دلار پنج روز پیش، توکن به عقب صعود کرد و امروز صبح حدود 0.52 دلار معامله شد.

بن آرمسترانگ، اینفلوئنسر ارز دیجیتال، ادعا می‌کند که دلیل این صعود مداوم را در میان بازار خرس ارزهای دیجیتال فعلی می‌داند. دارنده چند ارز دیجیتال دیروز دو سنت خود را درباره وضعیت رویدادها با 800 هزار فالوور به علاوه خود در توییتر به اشتراک گذاشت.

مطالب مرتبط: Maker DAO بعد از مدتی احساسات صعودی را نشان می دهد، چشم 800 دلار دارد؟

اینفلوئنسر معتقد است که پرونده نزدیک به Ripple-SEC مسئول است

به گفته آرمسترانگ، عوامل متعددی باعث افزایش قیمت دیوانه وار ریپل شده است. با این حال، او می‌تواند با اطمینان یکی از دلایل اصلی را در نبرد جاری دادگاه SEC با ششمین ارز دیجیتال قوی دنبال کند. تأثیرگذار توییت کرد که SEC از تلاش 2 ساله خود برای اثبات امنیت XRP دست کشیده است. در این توییت آمده است که از این هفته، جامعه ریپل «می تواند کاملاً مطمئن باشد که بدترین سناریو خوب است».

آخر هفته گذشته هر دو طرف در حال تشکیل پرونده برای قضاوت اجمالی بودند. به عبارت دیگر، ریپل و SEC بر این باورند که مدارک کافی برای صدور حکم در خارج از پرونده قضایی ارائه شده است. آنها منتظر تصمیم قاضی تورس مبنی بر حمایت از یک طرف یا طرف دیگر بر اساس شواهد موجود هستند. نبرد دادگاهی که در سال 2020 شروع شده بود ممکن است به زودی به پایان برسد.

XRP در حال حاضر با قیمت 0.4975 دلار معامله می شود. | منبع: نمودار قیمت XRPUSD از TradingView.com

جامعه ریپل و XRP انتظار یک حکم مطلوب را دارند

مانند بن آرمسترانگ، جامعه ریپل و آزمایشگاه ریپل منتظر یک حکم مساعد هستند. اگر این اتفاق بیفتد، XRP یک امنیت در نظر گرفته نمی شود، بلکه یک دارایی دیجیتال است، همانطور که ریپل در نظر داشت.

یکی دیگر از اینفلوئنسرهای کریپتو پیش بینی کرد که اگر این اتفاق بیفتد، تقویت مورد نیاز بازار نزولی ارزهای دیجیتال خواهد بود. دیوید گوخشتین توییت کرد اگر XRP در این مورد پیروز شود، بازار کریپتو به شکل سهموی خواهد رفت. او و براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، معتقدند که پیروزی XRP باعث می‌شود جایگاه ارزهای دیجیتال با مقررات همراه شود. در نتیجه، اعتماد سرمایه گذاران به دارایی بیمار را افزایش می دهد.

حرکات نهنگ در بلاک چین XRP نیز تا حدی مسئول افزایش قیمت است

به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل افزایش XRP، حرکت نهنگ ها بر روی سکو باشد. شرکت تحلیل زنجیره ای، داده های احساسات آشکار کردن افزایش تراکنش های نهنگ در بلاک چین ریپل.

علاوه بر این، ردیاب ارز دیجیتال Whale Alert چندین انتقال ناشناس مقادیر قابل توجهی XRP را در هفته گذشته فاش کرد. داده ها نشان داد که یک انتقال 261 میلیون XRP و 582 میلیون تراکنش XRP دیگر انجام شده است. ریپل در هر دو تراکنش مشارکت داشت و 80000000 توکن را به خارج منتقل کرد. در مجموع، هفته گذشته نزدیک به یک میلیارد توکن در معاملات نهنگ دست به دست شد.

مطالب مرتبط: آیا WAVES می تواند از سطح پایین خود به عقب برگردد و 4.6 دلار را پس بگیرد؟

این دو عامل ذکر شده در بالا عمدتاً مسئول صعود مداوم توکن های XRP در هفته گذشته هستند. فقط می توان منتظر ماند تا دید که آیا خوش بینی جامعه XRP واقعاً به درستی قرار گرفته است و آن موج واقعاً برنده پرونده خواهد بود. در زمان نگارش این مقاله، XRP در حال حاضر در حدود 0.48 دلار پس از آزمایش مختصر 0.52 دلار در اوایل امروز در حال معامله است. Coinmarketcap داده ها.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر