بله، کل مفهوم و اصطلاحات ” layout ” ما ، عملکرد لای اوت ها در تریدینگ ویو می تواند کمی گیج کننده و مبهم باشد، اما این چیزی است که در طول سال ها باقی مانده است و اکثر مردم اکنون به آن عادت کرده اند، بنابراین لطفاً در این مقاله با من همراه باشید.

بسیار خوب، این سیستم layout نمودار چگونه کار می کند و چگونه با نمودارهای ذخیره شده من ارتباط دارد؟ 

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درک layout نمودار این است که آن‌ها را به‌عنوان فضاهای کاری ذخیره‌شده جداگانه یا پوشه‌های سند در نظر بگیرید. بنابراین وقتی یک layout جدید ایجاد می کنید، اساساً یک پوشه جدید یا یک فضای کاری جدید ایجاد می کنید. 

عملکرد لای اوت ها در تریدینگ ویو

سپس نمودارهای مختلفی از نمادها/تیک های مختلف را در آن فضای کاری ایجاد و ذخیره می کنید، شبیه به ایجاد اسناد جدید Google یا اسناد MS Word در یک پوشه. این در اصل هدف داشتن چیدمان بود: داشتن فضاهای کاری متفاوت و مستقل که با یکدیگر هماهنگ نیستند .

این به این معنی است که اغلب نیازی به ذخیره 10 طرح بندی مختلف نیست، مگر اینکه برای مثال نیاز به چندین نمودار مختلف AAPL داشته باشید. حتی در این صورت می‌توانید هنگام رفتن به layout چند نموداری، نمودارهای متفاوتی از یک علامت داشته باشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). و معمولاً هیچ فایده ای برای نام گذاری یک طرح به نام تیک تیک وجود ندارد. آره. وقتی به لیست چیدمان های ذخیره شده خود نگاه می کنید، layout ها آخرین علامتی را که ترسیم کرده اید نشان می دهند، اما به هیچ وجه به آن علامت ها مربوط نمی شوند.

یک layout اهمیتی نمی دهد که نام آن را به نام یک علامت گذاری کنید و بنابراین فکر می کنید اکنون آن را با آن علامت گذاری مرتبط کرده اید، نه، این فقط یک پوشه بی فکر پر از اسناد است. هنگامی که یک پوشه جدید در رایانه شخصی خود ایجاد می کنید و نام آن را “Love Poems” می گذارید، انتظار ندارید از این به بعد وقتی آن پوشه را باز می کنید، عطری ارزان را استشمام کنید و گلبرگ های پژمرده رز را ببینید. بنابراین اسامی طرح اساساً آن عناوین یا نام پوشه هایی هستند که خود پوشه از آنها بی خبر است.

بنابراین، layout هر نماد/نمومی را که روی آن کار می‌کنید در خود ذخیره می‌کند (اگر نمودار را به صورت خودکار ذخیره کنید یا به صورت دستی ذخیره کنید). در واقع، شما می توانید تمام نمودارهای نماد ذخیره شده خود را در یک طرح نمودار در مدیر نقشه های موجود در درخت شی مشاهده کنید:

اکنون، پس از رسیدن به این نقطه، بیایید در مورد layout چند نموداری که قبلاً ذکر کردم صحبت کنیم. بنابراین وقتی یک نمودار باز دارید، فقط نمودار 1 است.

وقتی مثلاً 4 نمودار باز دارید – به ترتیب نمودارهای 1 تا 4 خواهند بود:

این 4 پنجره نمودار است، خوب؟ و اگر به قیاس پوشه‌های قبلی خود ادامه دهیم، جایی که layout پوشه‌ها هستند و نمودارهای نماد/تیکر ذخیره‌شده در آن اسناد هستند، آنگاه این 4 پنجره نمودار زیر پوشه‌ها خواهند بود.

چیزی که در اینجا می تواند کاملاً گیج کننده باشد این است که تمام تغییراتی که در نمودار خاصی از layout چند نمودار ایجاد می کنید، در این پنجره نمودار خاص (زیر پوشه) ذخیره می شوند، نه لزوماً همه پنجره های نمودار دیگر، به معنی پنجره های نمودار مختلف در داخل. یک طرح مانند پوشه های فرعی ذخیره شده جداگانه است که می تواند مجموعه های مختلفی از نقاشی ها، نشانگرها و حتی تنظیمات نمودار را داشته باشد. 

این واقعاً به افرادی کمک می‌کند که می‌توانند نمودارهای چندگانه خود را هنگام تعویض به نمای تک نمودار از دست بدهند (مثلاً وقتی می‌خواهند 4 نمودار در کنار هم داشته باشند، همه با تجزیه و تحلیل متفاوت).

چیزی که می تواند سردرگمی بیشتری را در جدول ایجاد کند، تلاش برای همگام سازی تمام این پنجره های نمودار است. اندیکاتورها آسان هستند، برای نشانگرها فقط می توانید این کار را انجام دهید:

 روی نمودار راست کلیک کنید. برای رنگ‌ها و موارد، به تنظیمات نمودار نمودار انتخابی رفته و روی Apply to all در پایین کلیک کنید 

از طرف دیگر همگام‌سازی نقشه‌ها مانند فعال کردن یک حالت است – شما آن را فعال می‌کنید، یک layout چند نموداری را باز می‌کنید، همان علامت را در آن نمودارها باز می‌کنید، اکنون نقشه‌های جدید ایجاد شده شروع به همگام‌سازی بین آن نمودارها در یک layout می‌کنند. شما هر یک از این مراحل را از دست می‌دهید، ممکن است همگام‌سازی به طرفی انجام شود. و همگام‌سازی به صورت گذشته‌نگر کار نمی‌کند، بنابراین اگر به یک layout نمودار بروید و برای مدتی فقط در آنجا کار کنید، وقتی یک نمای چند نموداری را باز می‌کنید، آن نمودارها از قبل بازیابی می‌شوند، نه تنها از نمودار شبیه‌سازی می‌شوند. نسخه فعلی نمودار تک شما 

اگر نیاز به بازگشت به نمای نمودار تکی دارید، در اینجا می توانید انجام دهید این است که در واقع به یک طرح بندی نمودار 1 برنگردید.

اما به جای آن یکی از پنجره های نمودار را به حداکثر برسانید (گوشه سمت راست پایین صفحه نمودار)

به این ترتیب نقشه ها به همگام سازی ادامه می دهند. 

این همه در حال حاضر مردمی.

اگر می‌خواهید به ما بگویید چه چیزی در مورد سیستم چیدمان فعلی گیج‌کننده‌تر است یا به سادگی از آن خوشتان نمی‌آید، لطفاً از طریق تیکت‌های پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

خرید اکانت تریدینگ ویو با تریگر ویو (مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید)