غول فروشگاه آسيايي در 170 فروشگاه ارزهاي رمزنگاري را مي پذيرد

On The Run (OTR) با کریپتو.com کار خواهد کرد تا محصول Pay Merchant خود را پیاده‌سازی کند، و یک ارائه‌دهنده سیستم‌های پرداخت سیدنی پایانه‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کند تا به مصرف‌کنندگان امکان پرداخت با ارز دیجیتال را بدهد.

فروشگاه های رفاه و غول پمپ بنزین On The Run (OTR) به زودی در 170 شعبه خود در سراسر استرالیای جنوبی و ویکتوریا پرداخت های ارز دیجیتال شده را می پذیرد. این حرکت به مشتریان این امکان را می دهد که برای بنزین، خوراکی ها و حتی یک متر مترو در بیش از 30 ارز دیجیتال پرداخت کنند.

شرکت مادر OTR، Peregrine Corporation، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در استرالیای جنوبی، همچنین در فروشگاه‌های Subway، Oporto و Smokemart خود، ارز دیجیتال را می‌پذیرد. هنگامی که این سیستم در ماه جولای نهایی شود، به بزرگترین تجارت در کشور تبدیل خواهد شد که پرداخت های ارز دیجیتال شده در فروشگاه را می پذیرد.

این شرکت در حال همکاری با صرافی مستقر در سنگاپور کریپتو.com پرداخت خود را اجرا کند بازرگان سرویس به عنوان لایه تسویه پرداخت آن. Datamesh، ارائه‌دهنده سیستم‌های پرداخت مستقر در سیدنی، پایانه‌های فروش را راه‌اندازی می‌کند که به خریداران اجازه می‌دهد از طریق برنامه کریپتو.com با دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود پرداخت کنند.

یاسر شاهین، رئیس اجرایی Peregrines، پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال شده را فرصتی برای جهش با رشد ارزهای دیجیتال عنوان کرد و افزود:

رشد و پذیرش جریان اصلی پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا و سایر نقاط جهان خارق‌العاده بوده است و فرصتی روشن برای بهره‌گیری از شتاب این فضای رو به رشد سریع به نفع مشتریانمان فراهم کرده است.»

مربوط: «فین‌فلوئنسرها» ارزهای دیجیتال استرالیا با محدودیت‌های قانونی جدید مواجه هستند

آ نظر سنجی توسط کریپتو.com که در ماه فوریه منتشر شد، نشان داد که تنها 4٪ از بازرگانان مورد بررسی در سطح جهانی قبلاً ارزهای ارز دیجیتال شده را به عنوان پرداخت می پذیرفتند، اگرچه نزدیک به 60٪ از بازرگانان علاقه مند به پذیرش پرداخت در سال آینده بودند.

در مقایسه، حدود 40٪ از مشتریان در سراسر جهان در حال حاضر با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت می کنند و 60٪ دیگر گفتند که علاقه مند به پرداخت با ارز دیجیتال در 12 ماه آینده هستند.

از میان بخش‌های صنعتی که بیشتر مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال هستند، بازرگانان خرده‌فروشی و خواربارفروشی که با ارائه‌دهندگان کالاهای لوکس مرتبط هستند، ۸۰ درصد از هر دسته مشتاق پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال هستند.

با رواج بیشتر استفاده از ارزهای دیجیتال در استرالیا، دولت استرالیا در حال بررسی نحوه تنظیم و رسیدگی به استفاده از آن است. در ماه مارس، سناتور اندرو براگ قانون خدمات دیجیتال (DSA) را اعلام کرد.، یک پیشنهاد قانونی با هدف اصلاح مجوزهای بازار، نگهداری و مالیات ها، بیان می کند که او می خواهد استرالیا را به یک “مرکز ارز دیجیتال” تبدیل کند و این کشور “باز برای تجارت” است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس