پرونده دادگاه نشان می دهد که برخی از شرایط اعمال شده برای کوپن ها آنها را برای تجارت Core Scientific بی فایده می کند.

فایل های Core Scientific به فروش بیش از 6 میلیون دلاری در کوپن های بیت مین کمک می کند


بیت کوین ورشکسته (بیت کوینشرکت ماینینگ Core Scientific در 25 ژانویه یک درخواست اضطراری برای فروش کوپن های Bitmain به ارزش 6.6 میلیون دلار ارائه کرد. با توجه به سوابق دادگاه

طبق پرونده، برخی شرایط اعمال شده برای کوپن ها آنها را برای تجارت Core Scientific بی فایده می کند. به طور خاص، کوپن‌ها «فقط می‌توانند برای پرداخت 30 درصد از هر سفارش جدید ماینرهای S19 از بیت‌مین استفاده شوند و نمی‌توان آن‌ها را با بیت‌مین با پول نقد مبادله کرد».

علاوه بر این، کوپن‌ها به مدل‌های S19 محدود می‌شوند که در مقایسه با مدل‌های اخیر Bitmain خروجی نرخ هش کمتری را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا کرد: «بدهکاران معتقد نیستند که استفاده از نقدینگی خود برای خرید ماینرهای جدید S19، حتی با وجود کوپن‌های بیت‌مین، بهترین استفاده از نقدینگی بدهکاران است».

علاوه بر این، کوپن های Bitmain بین مارس و آوریل 2023 منقضی می شوند، زمانی که شرکت پیش بینی می کند که از سازماندهی مجدد فصل 11 خود خارج شود. Core Scientific همچنین خاطرنشان کرد که ماینرهای اضافی S19 را در فصل 11 یا پس از آن خریداری نخواهد کرد.

همراه با این حرکت، این شرکت در حال مذاکره با Bitmain و دو شخص ثالث بالقوه علاقه مند به خرید کوپن ها با تخفیف قابل توجه بوده است. به طور خاص، فروش 1.9 میلیون دلار کوپن Bitmain به قیمت 285000 دلار و فروش 4.8 میلیون دلار کوپن به قیمت تقریباً 713000 دلار که هر دو 15 درصد از ارزش اسمی کوپن ها را نشان می دهند.

این فروش منجر به مجموع نزدیک به 1.0 میلیون دلار به ترازنامه Core Scientific خواهد شد. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد:

“در حالی که مجموع قیمت خرید تقریباً 1.0 میلیون دلار تخفیف قابل توجهی را نسبت به ارزش اسمی تقریباً 6.7 میلیون دلاری کوپن های بیت مین نشان می دهد، همچنین ارزش قابل توجهی بالاتر از ارزش این کوپن های بیت مین برای بدهکاران و دارایی های آنها دارد: صفر.”

طبق این پرونده، زمستان کریپتو منجر به سیل ماینرهای S19 شد که برای فروش در بازار ثانویه عرضه شدند و قیمت‌ها را کاهش داد. به این ترتیب، تراکنش‌های اخیر کوپن‌های ماینر S19 در صرافی کوپن در ارزش‌های بین 15 تا 25 درصد ارزش اسمی کوپن رخ داده است.

در میان بزرگترین شرکت های استخراج ارز دیجیتال در ایالات متحده، Core Scientific اعلام ورشکستگی فصل 11 در 21 دسامبر به دلیل افزایش هزینه های انرژی، کاهش درآمد و همچنین افت قیمت بیت کوین. این شرکت اخیراً تأییدیه دادگاه را دریافت کرده است برای دسترسی به وام 37.5 میلیون دلاری از طلبکاران موجود در میان مشکلات نقدینگی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر