فضا و زمان راه را برای ایجاد یک انبار داده غیرمتمرکز با پیامدهای فوق العاده Web3 هموار می کند. این پروژه 20 میلیون دلار بودجه اضافی را برای قوی تر کردن قراردادهای هوشمند تأمین کرد.

گامی بزرگ برای فضا و زمان

20 میلیون دلار بودجه استراتژیک جدید یک معامله بزرگ برای این کشور است فضا و زمان تیم این نشان دهنده اهمیت اتخاذ یک رویکرد غیرمتمرکز به منطق تجاری است. از همه مهمتر، سرمایه گذاران، از جمله M12، SevenX Ventures، Polygon، Fellows Fund، Mysten Labs، MarketAcross و Stratos، شایستگی را در رویکرد ارز دیجیتال اثبات SQL می بینند. پر کردن شکاف بین داده های پایگاه داده سازمانی و قراردادهای هوشمند می تواند منجر به موارد استفاده بالقوه جدید شود.

Space and Time اطلاعات درون زنجیره ای و خارج از زنجیره را در یک محیط غیرقابل اعتماد ترکیب می کند تا تجزیه و تحلیل در مقیاس سازمانی را با حداقل هزینه و تاخیر کم امکان پذیر کند. علاوه بر این، جداول قابل تغییر و تغییرناپذیر را می توان با ضمانت های ارز دیجیتال از طریق پلت فرم داده های نسل بعدی ایجاد، پیوست و پرس و جو کرد.

سرگئی نظروف، بنیانگذار Chainlink می‌افزاید:

ما مفتخریم که از Space and Time از طریق برنامه Startup with Chainlink در مأموریت آنها برای ایجاد یک انبار داده غیرمتمرکز و پل زدن بین دنیای زنجیره ای و خارج از زنجیره با اوراکل های Chainlink پشتیبانی می کنیم. با کل بازار آدرس پذیر برای برنامه های کاربردی با حداقل اعتماد به تریلیون ها دلار، ارائه زیرساخت های اصلی برای توسعه دهندگان Web3 برای مقیاس بندی و برآورده کردن این تقاضای جهانی بسیار مهم است.

Chainlink شریک حیاتی برای فضا و زمان بوده است. از طریق همکاری های آینده، Space and Time عملکرد قراردادهای هوشمند ترکیبی خود را گسترش خواهد داد تا وب بی اعتماد آینده یا Web3 را هدایت کند. علاوه بر این، توسعه دهندگان می توانند برنامه های کاربردی چند زنجیره ای بسازند و به بینش های تحلیلی به صورت غیرمتمرکز و ایمن دسترسی داشته باشند. اوراکل های Chainlink یک چرخ دنده مهم در آن ماشین هستند.

به زودی به Azure می آید

جمع آوری کمک مالی به Space and Time امکان می دهد تا مهندسی و توسعه محصول خود را تسریع بخشد. مهمتر از همه، این تیم می‌خواهد راه‌حل‌های آشنا در سطح سازمانی را برای پردازش حجم عظیم داده بسازد. این یک جنبه ضروری در ارتباط قراردادهای هوشمند با قابلیت های پایگاه داده سازمانی است. علاوه بر این، منطق تجاری را در سیستم های متمرکز خودکار می کند.

Space and Time به زودی به پلتفرم ابری Azure مایکروسافت می آید. این یکپارچه سازی به عنوان یک رمپ برای مشتریانی که به دنبال دسترسی و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بومی بلاک چین هستند، عمل می کند.

علاوه بر این، Azure ابزارها و خدمات لازم را برای ساخت و استقرار برنامه های Web3 ارائه می دهد و وب غیرمتمرکز آینده را باز می کند. همکاری با مایکروسافت پشتیبانی آینده را تضمین می کند و راه را برای موارد استفاده گسترده تر از Web3 و پذیرش جریان اصلی هموار می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر