برای فعال کردن چند نمودار در تریدینگ ویو ، لطفاً روی دکمه «انتخاب طرح‌بندی» واقع در نوار ابزار اصلی بالای نمودار خود کلیک کنید و تنظیم نمودار مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

فعال کردن چند نمودار در تریدینگ ویو

لطفاً توجه داشته باشید که کاربران Essential می‌توانند در هر برگه ۲ نمودار، کاربران Plus تا ۴ نمودار و کاربران Premium تا ۸ نمودار در هر برگه باز کنند. 

خرید اکانت تریدینگ ویو با تریگر ویو (مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید)

در حالی که طرح‌های حرفه‌ای ما فضای بیشتری را برای نمودارهای پیشرفته فراهم می‌کنند: 10 نمودار در یک طرح‌بندی برای طرح‌های Expert، 12 نمودار در یک طرح‌بندی برای طرح‌های Elite، و 16 نمودار در یک طرح‌بندی برای طرح‌های Ultimate.

در صورت نیاز به راهنمای انتخاب اکانت تریدینگ ویو ، می توانید از پشتیبانی آنلاین سایت راهنمایی لازم را کسب کنید

نکته زیبا این است که برای مثال، اگر طرح بندی 8 نموداری را انتخاب کنید، لازم نیست فقط در نمودارهای کوچک تماشا کنید. می‌توانید نمودار مورد نیاز خود را با کلیک کردن روی دکمه «به حداکثر رساندن نمودار» یا با فشار دادن Alt+Enter یا Alt+Click روی نمودار به حداکثر برسانید. 

برای جابه‌جایی بین نمودارها در طرح‌بندی چند نمودار، فقط Tab را فشار دهید . در اینجا درباره میانبرهای صفحه کلید موجود بیشتر بیاموزید .

همچنین می‌توانید نکات و ایده‌هایی برای تجزیه و تحلیل چند نموداری خود در پست ما بیابید: چندین نمودار را همزمان تماشا کنید و فضای کاری عالی بسازید .