فهرست SEC 9 توکن به عنوان اوراق بهادار در مورد معاملات داخلی “می تواند پیامدهای گسترده ای داشته باشد” – CFTC

کارولین فام، کمیسیونر CFTC، در مورد برچسب گذاری برخی از دارایی های ارز دیجیتال شده به عنوان اوراق بهادار توسط SEC در مثالی از “تنظیمات اجرایی”، اعتراض کرد.

کارولین فام، یکی از پنج عضو کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده، یا CFTC، نسبت به پیامدهای احتمالی پرونده ای که کمیسیون بورس و اوراق بهادار یا SEC علیه یک مدیر محصول سابق در کوین بیس مطرح کرده است، ابراز نگرانی کرده است.

در بیانیه روز پنجشنبه، فام گفت شکایت SEC علیه مدیر محصول سابق کوین‌بیس، ایشان وحی، برادرش نیکیل واهی و یکی از همکارانش سامیر رامانی «می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای فراتر از پرونده داشته باشد، با توجه به برچسب‌گذاری نه توکن آن به‌عنوان «اوراق دارایی‌های ارز دیجیتال شده» که در اختیار نهاد نظارتی قرار دارند. شکایت ادعا شده است وحی ها و رامانی ها درگیر تجارت داخلی با استفاده از اطلاعات محرمانه ایشان که از Coinbase در مورد اینکه کدام توکن ها در صرافی لیست می شوند تا از قبل خرید کنند، به دست آورده است.

به طور خاص، SEC به Powerledger (POWR)، Kromatika (KROM)، DFX Finance (DFX)، AMP (AMP)، Rally (RLY)، رمز حکومت Rari (RGT)، DerivaDAO (DDX)، LCX و XYO اشاره کرد – 9 از 25 ارز دیجیتال مختلف که گفته می شود سه نفر از آنها برای به دست آوردن 1.1 میلیون دلار سود – به عنوان اوراق بهادار استفاده می کردند. فام گفت که اقدامات SEC به جای پرداختن به سوال دارایی‌های ارز دیجیتال خاص به عنوان اوراق بهادار، نمونه‌ای از “تنظیمات از طریق اجرا” است “از طریق یک فرآیند شفاف که مردم را برای ایجاد سیاست مناسب با نظرات متخصص درگیر می‌کند.”

فام گفت: «شفاف بودن مقررات از بیرون بودن در فضای باز ناشی می شود، نه در تاریکی. با توجه به منافع عمومی غالب و سؤالات باز در مورد وضعیت حقوقی دارایی های دیجیتال مختلف، مانند توکن های کاربردی خاص و توکن های مرتبط با DAO، CFTC باید از تمام ابزارهای موجود برای اجرای دستور قانونی خود برای اجرای قوی قانون و اجرای قوی استفاده کند. قانون بورس کالا را رعایت کنید.»

یک پست وبلاگ پنجشنبه از Coinbase در پاسخ به این مورد اشاره کرد در نگرانی های مشابه با اشاره به اتهامات SEC به عنوان یک “حواس پرتی تاسف بار”. دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک نیز به موازات پرونده SEC کیفرخواستی را تنظیم کرد، اما این کار را نکرد. برچسب هر یک از توکن های درگیر – از جمله Tribe (TRIBE)، Alchemix (ALCX)، Gala (GALA)، Ethereum Name Service (ENS)، POWR، و XYO – به عنوان اوراق بهادار.

این شرکت گفت: “وزارت دادگستری آمریکا تقلب در اوراق بهادار را دریافت نکرد.”

مدیر اجرای SEC، گوربیر گروال، گفت که پرونده آن علیه وحی ها و رامانی مبتنی بر “واقعیت های اقتصادی یک پیشنهاد” است و ادعا می کند که برخی از دارایی های ارز دیجیتال مورد استفاده اوراق بهادار هستند. رگولاتور گفت که به دنبال امداد دستوری دائمی، انصراف از حقوق و مجازات های مدنی است.

مربوط: CFTC 34 شرکت ارز دیجیتال و ارز دیجیتال را به عنوان نهادهای خارجی ثبت نشده معرفی می کند

CFTC و SEC اغلب در مورد تنظیم دارایی های دیجیتال در ایالات متحده ادعا می کنند که دارایی های دیجیتال با هم تداخل دارند و آنها را به عنوان کالا یا اوراق بهادار بر اساس آژانس مربوطه خود برچسب گذاری می کنند. در ماه ژوئن، سناتورهای سینتیا لومیس و کریستن گیلیبراند لایحه ای را ارائه کردند با هدف ارائه وضوح نظارتی این فضا را تقویت کرد و به CFTC «اختیار روشنی بر بازارهای دارایی دیجیتال قابل اجرا» داد. با این حال، Lummis در مصاحبه ای سه شنبه گفت این قانون “به احتمال زیاد تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس