هلیوم (HNT) به رنگ سبز برافراشته شده است و از تمام قرمزهای موجود در فضای ارز دیجیتال متمایز است.

  • قیمت HNT از پشتیبانی مهم در 3.4 دلار باز می گردد
  • حجم معاملات روزانه هلیوم 378 درصد کاهش یافت
  • قیمت HNT از سطح 5 دلار گذشت

قیمت هلیوم از مهم حمایتی خود که در 3.4 دلار مشاهده شده بود، بازگشته است و باعث افزایش قیمت جدیدی شده است که می تواند از سطح 5 دلار نیز عبور کند.

بر اساس نمودار فنی HNT، این توکن از زمانی که کنترل خود را بر پشتیبانی مهم که در ماه آگوست به قیمت 8.3 دلار یافت شده بود، از دست داد، افت نشان می‌دهد. قیمت HNT با کاهش 59.6 درصدی به 3.32 دلار، پایین‌ترین سطح 52 هفته اخیر تا کنون، افت کرده است.

Chart: TradingView.com

صرف نظر از عملکرد منفی بقیه بازار مانند بیت کوین که در قرمز فرو رفته و به زیر سطح 19000 دلار رسیده است، قیمت HNT همچنان با شکل گیری یک شمع غرق کننده که موضع صعودی را تأیید می کند، حاکم است.

ظاهراً، قیمت HNT توانست از 3.32 دلار بازگردد و 30 درصد افزایش یافت که نشان از بازگشت صعودی داشت.

قیمت هلیوم 19 درصد افزایش یافت

با توجه به CoinMarketCap، قیمت HNT تا زمان نوشتن این مقاله 0.77٪ یا 4.90 دلار افزایش یافته است.

افزایش شدید حجم معاملات نشان می‌دهد که خریداران با قیمت‌های تخفیف‌خورده به خرید هیجان انگیزی می‌پردازند. با فشار خرید مداوم، قیمت هلیوم ممکن است تا 19 درصد افزایش یابد قبل از اینکه به منطقه روانی تعیین شده در 5 دلار برسد.

در این مرحله، قیمت HNT می‌تواند تأیید کند که آیا خریداران علی‌رغم مقاومت به طور جدی متعهد هستند یا خیر و در همان زمان، این نیز آزمایش می‌کند که آیا قیمت انعطاف‌پذیر است و همچنان می‌تواند افزایش یابد.

صرف نظر از این، افزایش ناگهانی قیمت غیرمعمول به نظر می رسد، به خصوص در میان یک بازار نزولی سخت.

با در نظر گرفتن این موضوع، پیش بینی می شود که قیمت هلیوم از مقاومت 5.9 دلار کاهش یابد تا حمایت موجود در 3.26 دلار دوباره آزمایش شود.

RSI برای هلیوم یک جهش رشد تهاجمی را نشان می دهد که از منطقه اشباع فروش می آید که افزایش تقاضا را با قیمت های تخفیف نشان می دهد. اکنون، یک متقاطع که بالای خط وسط قرار می‌گیرد می‌تواند بازیابی را تأیید کند.

HNT EMA مسیر رو به پایین را نشان می دهد

EMA های 20/50/100/20 حرکت نزولی نسبتاً شرورانه ای را نشان می دهند. در همین حال، نشانگر گرداب یک شکاف قابل توجه بین VI+ و VI- را نشان می دهد که نشان دهنده کندی شدید در حرکت نزولی با وجود پمپ در قیمت است.

ارزش بازار HNT با کاهش 50 درصدی از 1 میلیارد دلار به 492 میلیون دلار رسیده است.

چند روز پیش، مشاهده شد که HNT تا 9 درصد از ارزش خود را کاهش داده است. در یک بازه زمانی 30 روزه، قیمت HNT بیش از 57 درصد در مدت یک ماه یا 94 درصد نسبت به ATH کاهش یافته است.

کریپتو total market cap at $983 billion on the daily chart | Source: TradingView.com
Featured image from The Coin Republic, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر