قیمت شیبا اینو (SHIB) ممکن است در هفته‌های آینده با یک لحظه شکست مواجه شود. در حالی که راه اندازی Shibarium به گفته توسعه دهنده اصلی قریب الوقوع است، موفقیت بلاک چین لایه 2 و اکوسیستم نوظهور می تواند تعیین کننده نحوه عملکرد قیمت SHIB باشد.

علیرغم افزایش 43 درصدی قیمت از سال تا به امروز (YTD)، SHIB همچنان در محدوده نزولی قرار دارد. در نهایت، SHIB نیاز به تقویت دیگری دارد، چه از منظر کلان و چه از دیدگاه موفق راه اندازی شیباریوم، برای بازگشت به زمین صعودی.

نمودار 1 روزه نشان می دهد که SHIB همچنان از اوت سال گذشته به صورت روزانه بالاترین سطح پایین را می نویسد. با این حال، صعود از سال تا به امروز می تواند شروع یک حرکت بزرگ به سمت صعود باشد. در حال حاضر، SHIB آزمایش مجدد منطقه حمایتی را در 0.000011 دلار مشاهده کرده است، اما اکنون می تواند با افزایش آن ادامه دهد. اگر نه، ممکن است جنبه های منفی بیشتری برای SHIB وجود داشته باشد.

در حال حاضر، SHIB شاهد پشتیبانی از متحرک نمایی 200 روزه در قیمت 0.00001125 دلار است. اگر قیمت بتواند بالاتر از این سطح باقی بماند، اولین هدف می تواند بالاترین قیمت 0.00001292 دلاری 18 ژانویه باشد تا یک بالاترین محلی جدید ثبت شود.

پس از آن، احتمال تلاش SHIB برای شکستن سقف 0.00001519 دلار از 29 اکتبر وجود خواهد داشت. دستیابی به موفقیت می تواند به معنای بازگشت به قلمرو صعودی باشد. با این حال، آخرین و بزرگترین مانع، در حال حاضر، منطقه مقاومت بین 0.00001691 دلار و 0.00001799 دلار خواهد بود.

قیمت شیبا اینو در حال حاضر نزولی است، نمودار 1 روزه| منبع: SHIBUSD در TradingView.com

شیباریوم و نهنگ ها در کانون توجه شیبا اینو

نگاهی به اصول اولیه نیز یک لحظه ساخت یا شکست را نشان می دهد. با راه اندازی شیباریوم که بسیار شایعه شده است، باید دید که آیا Shiba Inu می تواند فراتر از وضعیت میم سکه خود رشد کند یا خیر.

این پروژه یک راه حل لایه 2 برای شبکه مبتنی بر اتریوم است و هدف آن ایجاد پایه ای برای ایجاد یک اکوسیستم قدرتمند است که میزبان یک متاورس، یک تبادل غیرمتمرکز (DEX)، بازی های مبتنی بر بلاک چین و NFT است.

صرافی غیرمتمرکز Shiba SwapDEX در جولای 2021 راه اندازی شد و در آن زمان به TVL 1.66 میلیارد دلار رسید، اما به 30 میلیون دلار کاهش یافت. شیباریوم می تواند جان تازه ای به مبادله بدهد.

با این حال، به طور کلی، شیبا اینو باید خود را ثابت کند اگر بخواهد از روایت ناب میم دور شود. اگر اصول اولیه درست باشد، قیمت نیز دنبال خواهد شد. اگر Shibarium ناامید کننده باشد، قیمت SHIB ممکن است کاهش بیشتری داشته باشد.

در همین حال، محبوبیت SHIB در بین نهنگ‌های اتریوم به یک احساس صعودی اشاره دارد. یکی از اعضای انجمن SHIB داده‌هایی را از WhaleStats به اشتراک گذاشت که بر اساس آن SHIB بالاترین کوین غیرپایدار توسط نهنگ‌های اتریوم است. SHIB 15.76 درصد را به خود اختصاص داده است، تنها با USDT (19.52 درصد) پیشی گرفته است.

در همین حال، اخیراً Conor Grogan، مدیر Coinbase آشکار کرد کارگزار آنلاین محبوب Robinhood توکن های Shiba Inu (SHIB) به ارزش 266 میلیون دلار را در اختیار دارد.

در مجموع، Robinhood دارایی به ارزش 3.37 میلیارد دلار در زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) دارد. اینها به شرح زیر تقسیم می شوند: 2.99 میلیارد دلار ETH (88٪)، 266 میلیون دلار SHIB (8٪)، و 54 میلیون دلار MATIC (1.6٪).

در زمان انتشار، قیمت SHIB در 0.00001152 دلار بود.

تصویر برجسته از LeandroDeCarvalho / Pixabay، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید کتاب های بازار سرمایه و بورس

لینک منبع خبر