قیمت پولکادوت قبل از اینکه گاوها قدرت خود را از دست بدهند و در نمودار یک روزه سقوط کنند، سطح قیمت 8 دلار را لمس کرده بود. DOT در 24 ساعت گذشته در نمودار خود 3.6 درصد کاهش داشته است.

در هفته گذشته، DOT مقداری ارزش پیدا کرده بود، اما بیشتر آن در زمان انتشار باطل شد.

قیمت پولکادوت در دو روز گذشته در حال بهبود بود زیرا قبل از آن کاهش یافته بود. خریداران در طول دوره بهبودی وارد عمل شده بودند.

با این حال، در زمان نگارش این مقاله، خریداران دوباره از بازار خارج شده بودند. چشم انداز فنی سکه نزولی بود و فروشندگان بازار را در دست گرفتند.

منطقه حمایتی برای قیمت پولکادوت بین 6.16 تا 5.52 دلار بود. سقوط به زیر علامت 5.52 دلار می تواند DOT را به زیر علامت 5 دلار کاهش دهد.

از آنجایی که گاوهای بیت کوین در بازار از بین رفتند، اکثر آلتکوین هایی که سود ثبت کردند نیز شتاب صعودی خود را از دست دادند.

اگر تقاضا برای DOT در نمودار خود افزایش یابد، سکه می تواند تلاش کند تا علامت مقاومت فوری خود را دوباره مشاهده کند. اگر کاهش قدرت خرید ادامه یابد، DOT به خط پشتیبانی قیمت محلی خود بازخواهد گشت.

تحلیل قیمت پولکادوت: نمودار یک روزه

پولکادوت در نمودار یک روزه 6.29 دلار قیمت داشت منبع: DOTUSD در TradingView

DOT در زمان نگارش این مقاله با قیمت 6.29 دلار معامله می شد. گاوها تلاش زیادی کردند تا از قیمت آلتکوین در 8 دلار دفاع کنند، اما قدرت خرید کاهش یافت و باعث شد آلت کوین در نمودار خود سقوط کند.

قیمت پولکادوت شاهد سقف قیمتی سختی در مرز 6.80 دلار خواهد بود زیرا سکه در گذشته چندین بار در آن سطح رد شده است.

عبور از سطح 6.80 دلار به DOT ​​کمک می کند تا نزدیک به 7.73 دلار باشد. از طرف دیگر، سطح حمایت محلی برای سکه در 6.17 دلار بود و سقوط از این علامت، پولکادوت را به سطح 5.52 دلار نزدیک می‌کند.

در آخرین جلسه معاملاتی، مقدار پولکادوت معامله شده کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قدرت خرید بود.

تحلیل فنی

قیمت پولکادوت
پولکادوت قدرت خرید کمتری را در نمودار یک روزه | منبع: DOTUSD در TradingView

DOT نشان می داد که در نمودار یک روزه کاهش قدرت خرید وجود دارد. در بیشتر این ماه، قیمت پولکادوت شاهد افزایش فشار فروش بود که باعث شد خرس‌ها در نهایت قدرت بیشتری پیدا کنند.

شاخص قدرت نسبی کمتر از خط نیمه بود و این بدان معناست که فروشندگان در مقایسه با خریداران در بازار قدرت بیشتری ندارند.

پولکادوت زیر خط 20-SMA بود و این را می توان به عنوان تقاضای کمتر تعبیر کرد. همچنین به این معنی بود که فروشندگان حرکت قیمت را در نمودار یک روزه هدایت می کردند.

قیمت پولکادوت
پولکادوت سیگنال فروش را در نمودار یک روزه به تصویر کشید | منبع: DOTUSD در TradingView

شاخص‌های فنی DOT نشان می‌دهد که قدرت فروش نمودار را اشغال کرده است. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت قیمت و عملکرد کلی قیمت سکه را نشان می دهد.

MACD به نمایش میله های سیگنال قرمز ادامه داد، که سیگنال فروش سکه نیز بود. باندهای بولینگر نوسان قیمت و نوسان قیمت را اندازه گیری می کنند.

باندها به دلیل بازتاب نوسانات قیمت ورودی آلتکوین افزایش یافته بودند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر