برای مدیریت براکت های CQG در تریدینگ ویو TradingView ، اجازه می دهد تا به طور خودکار دستورات Stop Loss و Take Profit را تغییر دهید.

مدیریت براکت های CQG در تریدینگ ویو TradingView

در اینجا چیزی است که با روشن شدن این حالت تغییر می کند:

  • اگر موقعیت بسته یا معکوس شود، سفارشات براکت به طور خودکار لغو می شوند.
  • هنگامی که مقدار موقعیت اصلی تغییر می کند ، سفارشات براکت به طور خودکار تغییر می کنند.
  • سفارش‌های براکت قدیمی‌تر به‌طور خودکار لغو می‌شوند. مقادیر در سفارشات جدید به صورت خودکار تنظیم می شوند. نحوه کار به این صورت است: بیایید فرض کنیم موقعیتی با دستورات براکت داریم. یک سفارش با SL و TP اجرا می شود. سفارشات براکت قدیمی لغو می شوند و مقدار در سفارشات SL و TP جدید با توجه به مقدار موجود در خود موقعیت تنظیم می شود.
مدیریت براکت های CQG در تریدینگ ویو TradingView

وقتی  چک باکس مدیریت براکت ها انتخاب نشده باشد، هر معامله می تواند سفارشات TP و SL خود را داشته باشد. به خاطر داشته باشید که آنها باید به صورت دستی مدیریت شوند.

برای راحتی کار، اعلان‌ها را اضافه کرده‌ایم. مراقب آنها باشید، زیرا به شما کمک می کنند از تغییرات اخیر مطلع شوید.

شایان ذکر است که اگر یک موقعیت دارای چندین سفارش SL و TP باشد (این کار را می توان از طریق یک پلتفرم دیگر یا TradingView انجام داد، زمانی که کادر مدیریت براکت ها تیک نخورده باشد)، تیک زدن روی کادر، سفارشات را تغییر نمی دهد. آنها لغو یا گروه بندی نخواهند شد. با این حال، مدیریت براکت برای نمادی که چنین موقعیتی دارد خاموش می شود تا زمانی که فقط 1 جفت سفارش SL و TP باقی بماند. اطلاعیه های ما در این مورد به شما اطلاع خواهد داد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر مدیریت براکت ها  روشن باشد و اگر موقعیتی با دستورات SL و TP وجود داشته باشد و کاربر یک دستور براکتی قرار دهد که اجرا شود، اصلاح SL و TP (لغو موارد قدیمی / اصلاح موارد جدید) فقط در در صورتی که قیمت حداقل 10 تیک با تمام سفارشات فاصله داشته باشد. شما باید از طریق اطلاعیه های ما نیز در این مورد مطلع شوید.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید