معامله گران ETH انتظار دارند که قیمت ETH با رویکردهای FOMC Meet کاهش یابد

  • احساسات برای ETH به سمت قلمرو منفی شدید پیش می رود.
  • در زمان نگارش این مقاله، قیمت ETH 1526.52 دلار است.
  • EMA روزانه 9 در حال حاضر به عنوان پشتیبانی از قیمت ETH عمل می کند.

آخرین داده های منتشر شده از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Satinment نشان می دهد که معامله گران، به طور کلی، تبلیغات تبلیغاتی پیرامون اتریوم (ETH) را باور ندارند و مطمئن هستند که قیمت کریپتو ممکن است وارد جلسه FOMC شود.

نمودار احساسات ETH (منبع: Santiment)

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که قیمت اتریوم روز یکشنبه با افزایش و نزولی روبرو شد، زیرا به بالای 1640 دلار جهش کرد و به 1540 دلار سقوط کرد. نمودار بالا نشان می دهد که احساسات یک بار دیگر به “منطقه فوق العاده منفی” کاهش یافته است زیرا معامله گران “برای جلسه FOMC آماده می شوند.”

با توجه به وب سایت ردیابی بازار کریپتو، CoinMarketCapقیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته 4.61 درصد کاهش یافته و قیمت آن را به 1526.52 دلار رسانده است. در نتیجه، ارزش بازار ETH در مجموع به 185,611,763,589 دلار می رسد.

قیمت اتریوم نیز در برابر بیت کوین 1.22 درصد کاهش یافته است، زیرا یک اتریوم تقریباً 0.06961 بیت کوین ارزش دارد.

نمودار روزانه برای ETH/USDT (منبع: CoinMarketCap)

با نگاهی به نمودار روزانه برای ETH/USDT، قیمت ETH در هفته گذشته تثبیت شده و علیرغم افت 24 ساعته اخیر، بالای خط 9 میانگین متحرک نمایی (EMA) باقی مانده است.

نمودار روزانه ETH همچنان نسبتا صعودی است زیرا 9 EMA بالای خط 20 EMA و خط MACD بالای خط سیگنال MACD قرار دارد. با این حال، گرادیان هیستوگرام MACD در حال منفی شدن است.

اگر قیمت ETH به زیر خط 9 EMA برسد، نمودار روزانه ETH می‌تواند فشار لازم را برای تبدیل آن به نزولی داشته باشد و قیمت ETH سطح 20 EMA را هدف قرار خواهد داد. از سوی دیگر، اگر خط 9 EMA بتواند به عنوان یک سطح پشتیبانی برای قیمت ETH باقی بماند، تز نزولی برای چند روز آینده باطل خواهد شد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر