سود تجارت از انتقال قیمت بعدی Doge

    • گلابر کونتسوتو اعتراف کرد که 3 میلیون دلار در Dogecoin از دست داده است، اما به Doge Army اطمینان داد که در درازمدت در DOGE است و صعودی است.
    • قیمت Dogecoin پس از یک هفته تثبیت شروع به بهبود کرد و یک شبه 5 درصد افزایش داشت.
    • سود بیت کوین می تواند باعث افزایش قیمت Dogecoin شود و قیمت میم کوین را به 0.09 دلار برساند.

گلوبر کونتسوتو، معروف به میلیونر Dogecoin، پس از سرمایه‌گذاری پس‌اندازهای زندگی‌اش در سکه میم، نزدیک به 3 میلیون دلار در DOGE از دست داد. زمانی که Contessoto DOGE را خریداری کرد، هر سکه 5 سنت ارزش داشت و 188000 دلار به بیش از 1 میلیون دلار تبدیل شد.

Contessoto به ارتش DOGE اطمینان داد که علیرغم سودهای 230000 دلاری، سرمایه اولیه خود را نفروخته است. میلیونر Dogecoin به ارزش سرمایه گذاری اولیه خود برای جامعه و هدف پذیرش انبوه اعتقاد داشت. علیرغم ضررهای محقق نشده نزدیک به 3 میلیون دلار در سرمایه گذاری اولیه 100000 دلاری خود، میلیونر نسبت به DOGE خوش بین است.

در اخیر توییتContessoto به 228100 دنبال کننده خود در توییتر گفت که در مورد Dogecoin، Bitcoin، Ethereum و Cardano، روند صعودی بیشتر از جنبه منفی است.

در همین حال، Dogecoin تماس گرفت برای توسعه دهندگان، نویسندگان و اعضای انجمن برای پیوستن به انجمن. جالب اینجاست که نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس به‌طور مداوم DOGE را جمع‌آوری کرده‌اند و در طول سقوط به دارایی‌های Dogecoin خود اضافه می‌کنند.

نمودار قیمت Dogecoin سیگنال خرید را برای سرمایه گذاران به نمایش گذاشت. قیمت دوج کوین در هفته اول ژوئیه پس از تلاش زودهنگام برای صعود به بالاتر، شاهد یک اصلاح شدید بود. Dogecoin در حال حاضر در منطقه خرید است که از 0.053 دلار و 0.060 دلار گسترش می یابد. قیمت Dogecoin می تواند مرحله بعدی خود را پس از اصلاح اخیر آغاز کند.

همبستگی سه ماهه بین دوج کوین و بیت کوین 0.95 است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سود بیت کوین باعث افزایش قیمت در میم کوین شود. قیمت بیت کوین پس از اعلام CPI ایالات متحده از رکود بهبود یافت و نشانه های خوش بینانه ای را نشان داد. زمانی که قیمت بیت کوین از 20000 دلار عبور کرد، این دارایی نشانگر پایین چرخه Pi را فعال کرد. این سیگنال قبلاً برای کشف دقیق چرخه بیت کوین 3000 دلاری در سال 2018 و بالاترین قیمت 64000 دلاری در سال 2021 استفاده می شد.

نمودار قیمت DOGE-USD (منبع: TradingView)

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر