ناشر Music Corite 6.2 میلیون دلار برای پروژه خواهر بلاک چین جمع آوری می کند

ناشر موسیقی سوئدی Corite 6.2 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری خصوصی برای پروژه خواهر آینده خود با بلاک چین Corite CO جمع آوری کرده است.

این استارت آپ از سرمایه گذاری تعدادی از حامیان از جمله ChromaWay، Kyros Ventures، KuCoin Labs، Gate Labs، MEXC، Shima Capital، Rarestone Capital و دیگران استقبال کرد. چارلز گلداستاک، یکی از بنیانگذاران شرکت ضبط Hitco Entertainment، حامی موجود، نیز تعهد خود را به این سرمایه گذاری تجدید کرد.

آخرین افزایش به دنبال دور اولیه اولیه است که با دریافت حمایت از بسیاری از شرکت‌های برجسته موسیقی و کریپتو، این پروژه ۲.۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

پارادایم جدید تامین مالی

کوریت فروش توکن آتی، سرمایه گذاران خرد را قادر می سازد تا از طریق گیت، کو کوین، MEXC و چهارمین پلتفرم که به زودی معرفی می شود، همین روند را دنبال کنند.

پس از راه‌اندازی، پلتفرم بلاک‌چین Fan Power به دارندگان فعال توکن $CO بومی پلتفرم این فرصت را می‌دهد تا به تجربیات VIP دسترسی داشته باشند و پروژه‌های موسیقی جدید را در ازای درصدی از حق امتیاز پخش جریانی هنرمندان راه‌اندازی کنند. همانند سایر پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین، مکانیسم حاکمیتی وجود خواهد داشت که به دارندگان توکن این فرصت را می‌دهد تا بر مسیر آینده سرمایه‌گذاری نیز تأثیر بگذارند.

محور Corite برای استفاده از بلاک چین برای تأمین مالی جمعی موسیقی باعث خواهد شد که استارتاپ روابط خود را با شرکت مستقر در استکهلم بیشتر توسعه دهد. ChromaWay، یک سرمایه گذار مهم که به شدت با فناوری دفتر کل توزیع شده از طریق پلت فرم Chromia خود درگیر است.

Corite قصد دارد از طریق تأمین مالی طرفداران، صنعت موسیقی را که انتخاب محدودی را برای هنرمندان فراهم کرده است، مختل کند و برای تعداد فزاینده هنرمندانی که استقلال را انتخاب می‌کنند، ارزش ارائه می‌کند. با تمرکززدایی از مدل سنتی تامین مالی، این پلتفرم قصد دارد الگوی جدیدی را معرفی کند که پیوند بین شنوندگان/حامیان و نوازندگانی را که آنها بیشتر تحسین می‌کنند، تقویت می‌کند.

ماه گذشته، کوریت شریک شد با بزرگترین مجموعه استودیوی موسیقی استرالیا 4000 Studio، خانه تهیه کننده برنده جایزه کنستانتین کرستینگ. این اتحاد به هنرمندان کنونی Corite این فرصت را می‌دهد تا با 4000 تهیه‌کننده استودیو کار کنند و استودیو نیز به نوبه خود بلاک چین فن پاور را در جامعه خود تبلیغ کند. کرستینگ در بیانیه‌ای ابراز داشت که کوریت در حال شکل دادن به آینده صنعت موسیقی است.

توانمندسازی هنرمندان از طریق NFT

با این حال، گفته می شود که مزایای حضور هنرمند در Corite فراتر از تأمین مالی صرف است. علاوه بر دریافت بودجه برای زمان استودیو، بازاریابی و تبلیغات، نوازندگان می‌توانند کالاهای دیجیتالی از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد و بفروشند. چنین توکن‌هایی به کالاهای داغ در صنعت سرگرمی تبدیل شده‌اند و استودیوهای فیلم، هنرمندان، بازیگران و تأثیرگذاران این فناوری را از طریق حراجی پذیرفته‌اند.

در مورد موسیقی، مجموعه‌های NFT می‌توانند شامل آثار هنری کمیاب، فایل‌های GIF، آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، مجموعه‌های سمعی و بصری و سایر موارد فیزیکی و/یا دیجیتالی باشند. اخیرا مجموعه هایی از دیوید بووی، نیروانا و بیتلز اعلام شد، و دومی شامل موارد مورد علاقه مانند نسخه های دیجیتالی اشعار دست نوشته هی جود بود.

در حالی که بازارهای NFT مانند Rarible، Starly و YellowHeart عمدتاً حراج های NFT را انجام می دهند – معمولاً مربوط به یادگاری ها است – Corite به دنبال تبدیل شدن به فروشگاهی یکپارچه برای نوازندگان، هنرمندان و شنوندگان است: مکانی که سازندگان می توانند به طرفداران وفادار خود با توکن ها، کالاها و کالاهای خاص پاداش دهند. تجربیات منحصر به فرد، در حالی که نسبتاً برای خروجی آنها جبران می شود. NFTهایی که بر روی این پلتفرم ضرب شده اند نیز می توانند در بین طرفداران معامله شوند تا اقتصاد پر رونق را تحریک کنند.

سال گذشته کاربران ارسال شد ارزش تقریبی 44.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال به قراردادهای ERC-721 و ERC-1155، قراردادهای هوشمند خاص اتریوم مرتبط با بازارها و مجموعه های NFT است. چنین حجم چشمگیری احتمالاً با ظهور پلتفرم هایی مانند Corite افزایش می یابد، واقعیتی که به طور فزاینده ای توسط سرمایه گذاران مشتاق مورد توجه قرار می گیرد.

سلب مسئولیت: CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می‌توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می‌شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر