نحوه دسترسی به داده های شبکه بیت کوین بدون مهارت های پیشرفته IT

از ابزارهای کاربر پسند مانند کاوشگرهای بلاک چین و پایگاه های داده عمومی برای دسترسی به داده های شبکه بیت کوین بدون مهارت های پیشرفته فناوری اطلاعات استفاده کنید.

شبکه بیت کوین خانه داده های مختلفی است که می تواند بینش مفیدی را به سرمایه گذاران، دانشگاهیان و طرفداران ارائه دهد. با این حال، کسانی که توانایی های قابل توجهی در فناوری اطلاعات ندارند ممکن است به سختی به این داده ها دست یابند. خبر خوب این است که هر کسی می تواند کاوش کند شبکه بیت کوین داده ها بدون داشتن دانش فنی قابل توجه به لطف ابزارها، پلتفرم ها و تکنیک های کاربر پسند که به راحتی در دسترس هستند. این مقاله نحوه دسترسی به داده های شبکه بیت کوین را از طریق رسانه های مختلف به شما آموزش می دهد.

مربوط: 5 مستند برتر بیت کوین که باید به لیست تماشای خود اضافه کنید

هسته بیت کوین

مشتری نرم افزار اصلی برای بیت کوین، معروف به هسته بیت کوین، یک رکورد عمومی از بلاک چین کامل بیت کوین نگه می دارد. همه می توانند پایگاه داده را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند زیرا برنامه منبع باز است. انواع داده ها از بیت کوین Core در دسترس است، از جمله تاریخچه تراکنش ها، بلوک ها، آدرس ها و موارد دیگر.

Blockstream Explorer

پایگاه داده عمومی محبوب Blockstream Explorer فراهم می کند دسترسی رایگان به داده های بیت کوین Blockstream Explorer، ایجاد شده توسط Blockstream – یک پیشگام در فناوری بلاک چین – یک رابط ساده برای کاوش در بلاک چین شبکه بیت کوین ارائه می دهد.

کاربران می‌توانند از Blockstream Explorer برای جستجوی تراکنش‌های خاص، خواندن جزئیات جامع درباره بلوک‌ها، آدرس‌ها و تراکنش‌ها و نظارت بر وضعیت تأییدیه‌های بیت‌کوین استفاده کنند. تعدادی از ویژگی ها مانند تاریخچه تراکنش ها، ورودی ها و خروجی ها، اطلاعات بلوک و موجودی آدرس موجود است.

ویژگی های اضافی ارائه شده توسط Blockstream Explorer شامل دسترسی به شبکه آزمایشی برای توسعه و آزمایش و همچنین امکان بررسی mempool است که تراکنش های معلق را در انتظار تایید نمایش می دهد.

این پلتفرم یک رابط کاربری ساده و داده های گسترده ای را برای بررسی تراکنش های بیت کوین و فعالیت شبکه ارائه می دهد و برای کاربران مبتدی و با تجربه قابل استفاده است. افراد، برنامه نویسان و محققان اغلب از آن برای بررسی و تحقیق در مورد بلاک چین بیت کوین استفاده می کنند.

پایگاه داده بیت کوین دانشگاه کاردیف (CUBiD)

پایگاه داده بیت کوین دانشگاه کاردیف یک پلتفرم پیشگامانه است که اجازه می دهد کاربران برای دسترسی به داده های شبکه ساختار یافته بیت کوین بدون نیاز به مهارت های پیشرفته فناوری اطلاعات. CUBiD در سال 2020 توسط حسین جهانشاهلو، مدرس امور مالی در دانشکده بازرگانی کاردیف، توسعه داده شد تا دسترسی کاربران به حجم عظیمی از داده‌ها را که شبکه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد، آسان‌تر کند.

پیچیدگی قالب‌بندی داده‌های خام به یک قالب مفید، یکی از مسائل مهم در مورد داده‌های شبکه بیت‌کوین در دسترس عموم است. این مشکل توسط CUBiD که فرآیندهای جمع‌آوری، تمیز کردن، بررسی و اعتبارسنجی داده‌ها را ساده می‌کند، برطرف می‌شود.

CUBiD برای دانشگاهیان، سیاست گذاران و متخصصان صنعت، ابزار مفیدی برای تحقیق و آموزش است. علاوه بر این، دو لایه داده پلت فرم را تشکیل می دهند. لایه اول حاوی اطلاعات اساسی در مورد شبکه بیت کوین است، مانند جداول هدر بلوک، تراکنش ها و جزئیات تراکنش.

CUBiD لایه دومی را ارائه می‌دهد که به منظور وضعیت تجزیه و تحلیل داده‌ها و کوتاه‌تر کردن زمان محاسبه، بینش‌های عمیق درباره بلوک‌ها، تراکنش‌ها، آدرس‌ها و فعالیت کیف پول را تنها با فشار دادن یک دکمه امکان‌پذیر می‌سازد.

علاوه بر ارائه خدمات داده، CUBiD همچنین مشاوره فردی و راه حل های طراحی شده ویژه را در اختیار کاربران قرار می دهد. رابط کاربر پسند CUBiD و لایه های داده گسترده به افراد آزادی مطالعه و استفاده از داده های شبکه بیت کوین را برای اهداف مختلف و پروژه های دانشگاهی می دهد.

Blockchain.com

Blockchain.com یک ارائه دهنده معروف کیف پول بیت کوین، یک کاوشگر عمومی بلاک چین نیز ارائه می دهد. کاربران می توانند آزادانه بلاک چین بیت کوین را با استفاده از کاوشگر آن جستجو و مطالعه کنند ارائه می دهد جزئیات مربوط به تراکنش ها، بلوک ها و آدرس های کیف پول.

خدمات API

از خدمات بیت کوین API مانند Blockcypher استفاده کنید که نقاط پایانی ساده ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد داده های خاصی را از شبکه بیت کوین برگشت کنید. اگر درک اولیه ای از نحوه انجام کار دارید، می توانید اطلاعاتی مانند جزئیات تراکنش یا آمار به روز شبکه را برگشت کنید. پرس و جوهای HTTP.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس