نرخ‌های تامین مالی بیت‌کوین نشان می‌دهد که با تبدیل 40 هزار دلار به مقاومت، تقاضا برای کاهش بیت‌کوین کاهش می‌یابد

داده ها حاکی از آن است که اکثر معامله گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین پس از پایان سخت هفته کاهش یابد.

بیت کوین (بیت کوین) در 23 آوریل زیر 40000 دلار ادغام شد زیرا انتظارات بازار به ضرر بیشتر بود.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“ترس شدید” با نزول بیت کوین به 39200 دلار همراه است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از آن که این جفت ارز در معاملات روز جمعه وال استریت به 39200 دلار رسید، BTC/USD نزولی را دنبال کرد.

بیت کوین که همگام با سهام سقوط کرد، اکنون با چشم انداز مقاومت در سطح 40000 دلار مواجه شده است و معامله گران عدم اعتماد خود را به یک بازگشت کوتاه مدت نشان می دهند.

داده ها از سایت تحلیل زنجیره ای کوینگلاس تایید کرد که نرخ‌های تامین مالی در بورس‌های مشتقه در آخر هفته کاملاً منفی بود، و این نشان می‌دهد که اکثر فعالان بازار انتظار داشتند که شورت معاملات بعدی سودآور باشد.

نمودار نرخ های تامین مالی BTC. منبع: Coinglass

برای تحلیلگر Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader، نسبت موقعیت های خرید به فروش کوتاه دلیلی برای نگرانی بود.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، “بیت کوین به این سطح حیاتی بازگشته است. از دست دادن این -> 36 هزار دلار به نظر می رسد بعدی باشد.” اضافه در یک به روز رسانی جدید توییتر در روز.

بیت کوین/دلار آمریکا در زمان نگارش این مقاله، با اجتناب از سفر به آن، 39800 دلار را دور زد نقدینگی بخر زیر 38000 دلار تاکنون

در همین حال، سردرد در میان معامله‌گران در سنجنده‌های احساسات منعکس شد شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده روز شنبه به منطقه “ترس شدید” بازگشت.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده (نمایش). منبع: Alternative.me

مقاومت DXY به دنبال شکست روند BTC بود

علیرغم عدم اعتماد، همه علاقه مند نبودند که باور خود را در کوتاه مدت به بیت کوین کنار بگذارند.

مربوط: نزدک با افزایش همبستگی بیت‌کوین، معامله‌گر می‌گوید «دژاوو» دچار سقوط دات‌کام شده است

“خود را برای دور بعدی آماده کنید. از نظر تاریخی، این یکی از بهترین محدوده ها برای خرید بیت کوین بوده است!” یوتیوبر محبوب کریپتو Rover استدلال کرد در کنار نموداری که عملکرد قیمت بیت کوین را با قدرت دلار آمریکا مقایسه می کند.

شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) در مقابل نمودار مشروح BTC/USD. منبع: کریپتو Rover/ Twitter

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استشاخص ارز دلار آمریکا (DXY) در حال حاضر نزدیک به بالاترین حد دو سال گذشته است، و یک معکوس به طور تاریخی به بیت کوین سوخت برای شکستن روندهای نزولی بلندمدت داده است.

نمودار شمعی 1 هفته ای شاخص ارز دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس