دولت بایدن چارچوب جامع خود را تبلیغ کرد و تنظیم‌کننده‌ها و کنگره را تشویق کرد تا در بیانیه‌ای جدید پیچ‌ها را روی ارز های دیجیتال محکم کنند.

«نقشه راه» ارز دیجیتال کاخ سفید علیه صندوق‌های بازنشستگی توصیه می‌کند


کاخ سفید بیانیه ای را در 27 ژانویه منتشر کرد که به دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، نقشه راهی برای کاهش خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال ارائه کرد. بسیاری از سند بود خطاب به کنگره ایالات متحده با راهنمایی قانونی دولت.

نویسندگان بیانیه یک مسیر دو وجهی را ترسیم کردند. آنها نوشتند:

ما سال گذشته را صرف شناسایی خطرات ارزهای دیجیتال و اقدام برای کاهش آنها با استفاده از اختیاراتی که شعبه اجرایی در اختیار دارد، کرده‌ایم.»

اولین عنصر در نقشه راه، چارچوب جامع “اولین” دولت است توسعه دارایی دیجیتال منتشر شد در سپتامبر. آن سند بر اساس گزارش های اجباری بود با فرمان اجرایی رئیس جمهور درباره تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال که در ماه مارس صادر شد.

دوم، دستگاه های اجرایی در حال افزایش اجرا و صدور دستورالعمل های جدید هستند. طبق این بیانیه، سازمان‌های دولتی در حال توسعه برنامه‌های آگاهی عمومی برای کمک به مصرف‌کنندگان برای درک خطرات خرید ارزهای دیجیتال هستند. به طور خاص به تنظیم کننده های بانکی اشاره کرد و آنها را تشویق کرد که به تلاش های خود ادامه دهند. این بیانیه در همان روز فدرال رزرو صادر شد بانک Custodia دارایی دیجیتال رد شد عضویت در سیستم فدرال رزرو

به طور قابل‌توجه، این بیانیه در ادامه فهرست آرزوهایی از اقداماتی را که دولت می‌خواهد از کنگره ببیند، ارائه کرد و گفت:

کنگره نیز باید تلاش های خود را افزایش دهد.»

کاخ سفید فهرست قابل توجهی از وظایف قانونگذاران را در نظر گرفته است. توصیه‌های آن شامل گسترش اختیارات تنظیم‌کننده‌ها، تقویت الزامات افشای اطلاعات، تقویت مجازات‌ها برای تخلفات، افزایش بودجه برای اجرای قانون و پیروی از توصیه‌ها است. یافت در گزارش شورای نظارت بر ثبات مالی موظف به دستور اجرایی.

مربوط: شهرستان ویرجینیا می خواهد صندوق های بازنشستگی را در کشاورزی بازدهی DeFi قرار دهد

نویسندگان همچنین از این فرصت استفاده کردند و از کنگره خواستند که کارهایی را نیز انجام ندهد:

“قانون نباید به نهادهای اصلی مانند صندوق های بازنشستگی برای پایین رفتن سرسختانه در بازارهای ارزهای ارز دیجیتال شده چراغ سبز نشان دهد.”

آنها خاطرنشان کردند که محدود کردن چنین اقداماتی از گسترش “آشفتگی در ارزهای دیجیتال” به سیستم مالی گسترده‌تر جلوگیری کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر