ویژگی تبدیل واحد به شما کمک می کند نمودارهای را بهتر تجزیه و تحلیل کنید. با نمایش نمودار به ریال در تریدینگ ویو می توانید نماد ها را بر اساس واحد پولی ایران یا هر کشور دیگه ای از این روش اجرا کنید

در ترکیب با تبدیل ارز، این تابع به شما کمک می‌کند تفاوت نرخ ارز دارایی‌های کالایی مورد علاقه خود را ارزیابی کنید. یا می‌توانید نمودار را تبدیل کنید تا قیمت کالا را در واحد اندازه‌گیری آشناتر ببینید.

برای تغییر واحد اندازه گیری در نموداری که در آن تبدیل در دسترس است، باید روی دکمه روی مقیاس که واحد فعلی را نشان می دهد کلیک کنید و واحد اندازه گیری مورد نظر خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

نمایش نمودار به ریال در تریدینگ ویو

پس از محاسبه مجدد، نمودار و اندیکاتورها قیمت واحد دارایی انتخاب شده را نمایش می دهند.

لطفاً توجه داشته باشید که در حال حاضر رفتارهای خاصی برای نمودارهای تبدیل شده وجود دارد که با نمودارهای معمول ما متفاوت است. این شامل:

  • اگر نماد را تغییر دهید، نمودار در واحد اندازه گیری اصلی نمایش داده می شود.
  • شما نمی توانید یک هشدار ایجاد کنید یا در نمودار تبدیل شده سفارش دهید. هشدارها و سفارشات ایجاد شده در واحد اصلی دقیقاً مانند قبل به کار خود ادامه می دهند.
  • اشیاء ترسیمی ایجاد شده در نمودار تبدیل شده فقط در این نمودار تبدیل شده موجود است – آنها با اشاره به نماد، واحد پول و واحد اندازه گیری ذخیره و نمایش داده می شوند.
  • در حالت تبدیل واحد پول یا واحد اندازه گیری، ویژگی پخش نوار در دسترس نیست.

می‌توانید واحدها را به موارد دلخواه خود اضافه کنید – فقط کافی است نشانگر را روی واحد مورد نظر نگه دارید و روی نماد “افزودن به موارد دلخواه” (ستاره) کلیک کنید.

نمایش نمودار به ریال در تریدینگ ویو

خرید اکانت تریدینگ ویو یکساله با تریگر ویو (مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید)