حرکت و تجمع نهنگ‌های کریپتو دو مورد از این موارد است کاتالیزورهای بیت کوین افزایش قیمت اگرچه نهنگ های اصلی هستند هنوز هم در حال خرید شیب، داده های روی زنجیره نشان دهنده یک حرکت انباشته رو به کاهش عمومی است که نشان می دهد اعتقاد آنها ممکن است در واقع در حال کاهش باشد.

طبق گفته IntoTheBlock، یک شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای، حجم انباشت نهنگ بیت کوین طی ماه گذشته در هر چرخه خرید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این کاهش در تجمع نهنگ می تواند برای سرمایه گذاران نگران کننده باشدبه خصوص که قیمت بیت کوین اکنون در تلاش است تا بالای 60000 دلار باقی بماند.

اشتهای نهنگ ها برای بیت کوین بر اساس داده های زنجیره ای کاهش می یابد

نهنگ ها یا سرمایه گذاران بزرگی که بیش از 1000 بیت کوین دارند، از ابتدای سال به شدت انباشته شده اند، به خصوص در زمان افت بازار. این انباشت تا حد زیادی به نگه داشتن بیت کوین در احساسات صعودی کمک کرده و از کاهش شدید قیمت جلوگیری کرده است. با این حال، IntoTheBlock اخیراً یک الگوی جالب بین این کیف پول‌های نهنگ در هر مرحله انباشته را نشان داده است.

بیشترین انباشت بین 5 مارس و 7 مارس رخ داد، زمانی که این کیف پول ها بیش از 120000 بیت کوین را به دست آوردند. با این حال، هر افت قیمتی متوالی نسبت به قبل از خود انباشت کمتری داشته است. به ویژه، کاهش اخیر بیت کوین به 56000 دلار نتوانست انباشت نهنگ قابل توجهی را به خود جلب کند. این کاهش در فعالیت خرید و فروش نشان می دهد که نهنگ ها ممکن است علاقه یا اشتهای خود را برای انباشت بیت کوین بیشتر در کوتاه مدت از دست داده باشند.

پیشرو برای سقوط به 50000 دلار؟

کاهش عقیده در میان نهنگ های بیت کوین این سوال را مطرح کرده است که آیا بیت کوین می تواند به حالت اول برگردد یا خیر حرکت نزولی کامل. این نگرانی‌ها به‌ویژه معتبر هستند، با توجه به اینکه برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت‌کوین شاید به اوج خود رسیده باشد در این چرخه

همانطور که IntoTheBlock اشاره کرد، قیمت ها در مدت کوتاهی پس از هر انباشتی در سال جاری افزایش یافته است. در حالی که فعالیت کمتر خرید نهنگ می تواند افزایش قیمت را در کوتاه مدت متوقف کند، این نشانه مطمئنی نیست که بیت کوین به سمت سقوط قیمت بزرگ پیش می رود. با این حال، اگر این روند برای چند ماه دیگر ادامه یابد، می تواند نشان دهنده کاهش تقاضا و تضعیف بازار صعودی باشد.

با توجه به “In/Out Of Money Metric”، همچنان یک مقاومت قوی بین 59000 تا 61000 دلار وجود دارد. افت مجدد به زیر این محدوده، 552220 آدرس را به زیان وارد می کند. در واقع، در حالی که کاهش سطح او برای بسیاری از دارندگان آن دردناک است، اکثر تحلیلگران ارزهای دیجیتال نسبت به بیت کوین خوش بین باشید چشم اندازهای بلند مدت

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 61488 دلار معامله می شود. کریپتو اخیراً حدود 57500 دلار بازگشته است و در هفت روز گذشته 7.4 درصد افزایش یافته است. به گفته تحلیلگر مارکو یوهانینگ، 57000 دلار یک سطح پشتیبانی مهم است برای بیت کوین وی خاطرنشان کرد که در حالی که شکست به زیر 57000 دلار می تواند منجر به کاهش بیشتر به 52000 دلار شود، بازار ارزهای دیجیتال همچنان برای بیت کوین بسیار صعودی است.

BTC price struggles to hold $61,000 support | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از FameEX، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر