هدف DAO جمع آوری 5 میلیون دلار برای احیای فیلم Blockbuster است

BlockbusterDAO می‌خواهد حداقل 5 میلیون دلار جمع‌آوری کند تا برند اجاره‌ای ویدیویی نمادین را از Dish Network بخرد و آن را به یک استودیوی پخش فیلم تبدیل کند.

یک سازمان مستقل غیرمتمرکز جدید (DAO) با هدف خرید برند Blockbuster از Dish Network و تبدیل آن به یک استودیوی فیلم و پلتفرم پخش تشکیل شده است.

Blockbuster Video یک شرکت کرایه ویدیو آمریکایی است که در سال 1985 تأسیس شد و زمانی 6000 فروشگاه در سراسر جهان داشت و ارزش آن بیش از 8 میلیارد دلار بود، قبل از اینکه تقریباً تمام فعالیت های خود را در سال 2014 تعطیل کند. در حال حاضر تحت مالکیت Dish Network و عمل می کند فقط یک فروشگاه در بند، اورگان.

DAO علاقه مند به “رهایی” Blockbuster از Dish Network است که به درستی BlockbusterDAO نامیده می شود. DAO در 26 دسامبر توضیح داد توییت برنامه‌هایش برای جمع‌آوری تلاش‌های مردمی برای خرید Blockbuster با جمع‌آوری حداقل 5 میلیون دلار از طریق یک رویداد Blockbuster DAO NFT. هر NFT 0.13 ETH ارزش گذاری خواهد شد.

BlockbusterDAO قصد دارد Blockbuster را به یک فیلم غیرمتمرکز تبدیل کند (دفیلم) استودیو پخش. DeFilm آزمایشی است که در ماه ژوئیه راه اندازی شد و پیشنهاد می کند «در واقع فیلمی بسازیم که تصمیم گیری در یک بلاک چین اتفاق می افتد». به نظر می رسد “Block” buster نام مناسبی برای چنین پروژه ای باشد.

DAO در حال حاضر از حدود 9000 کاربر اینترنتی در توییتر و یک سرور Discord تشکیل شده است که در مورد چگونگی دستیابی DAO به اهداف خود بحث می کنند.

به نظر می رسد BlockbusterDAO از تمایل رسانه های اجتماعی برای احیای مارک های memestock مانند Gamestop و AMC بهره می برد، در حالی که مسیر مشابهی را دنبال می کند که یک ماه پیش توسط ConstitutionDAO (PEOPLE) تعیین شده بود. ConstitutionDAO قصد داشت یک نسخه اصلی از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا را از بنیاد دوروتی تاپر گلدمن در حراج خریداری کند.

ConstitutionDAO در نهایت نتوانست به هدف خود برسد کنت گریفین، مدیر صندوق تامینی، مجموعاً 43.2 میلیون دلار برای نسخه در حراج ساتبیز در 19 نوامبر پرداخت کرد. کسانی که بازپرداخت نکردند، توکن های PEOPLE خود را نگه داشتند.

مربوط: ConstitutionDAO: قیمت PEOPLE 200٪ به عنوان نماد جدید “We The People” رونمایی شد

بیش از یک ماه بعد در 23 دسامبر، PEOPLE در فهرست قرار گرفت بایننس جایی که در حال حاضر حدود 0.11 دلار معامله می شود.

تیم ConstitutionDAO حمایت خود را از تلاش‌های BlockbusterDAO نشان داده است توییت کردن در 27 دسامبر:

«لطفاً فیلم پرفروش را برگردانید، @netflix برای مدت طولانی کنترل نشده است.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس