خرس‌های سولانا بر بازار تسلط دارند و بنابراین انتظار می‌رود SOL در روزهای آینده بیشتر سقوط کند. پشتیبانی ارز دیجیتال با 37.7 دلار برجسته است و مقاومت در 45 دلار قوی است.

در همین حال، خرس ها در حال جلب توجه هستند و می توانند بر بازار غلبه کنند. قیمت SOL اخیراً از 42 دلار به 38 دلار کاهش یافته است و با این محدوده کاملاً راحت است.

حرکت منفی به ویژه در منطقه 39 دلار قابل توجه است زیرا SOL همچنان نزولی است. سولانا یک شبه 5.52 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر 38.7 دلار با حجم معاملات 1,324,152,085 دلار معامله می شود. در زمان انتشار، SOL دارای ارزش بازار 13,403,122,727 دلار است و در حال حاضر در رتبه 9 قرار دارد.هفتم بزرگترین سکه از نظر ارزش بازار

مطلب پیشنهادی | بیت کوین طی 6 جلسه گذشته عقب نشینی می کند زیرا گاوهای بیت کوین حرکت بعدی خود را نمودار می کنند

سولانا اینچ به سمت خط پشتیبانی برگشت

قیمت سولانا درست مانند بیت کوین و اتریوم یک حرکت نزولی را نشان داده است. علاوه بر این، به نظر می رسد که ارز دیجیتال نوسانات کمتری دارد. در نتیجه، قیمت SOL/USD به سمت خط حمایت در حال خزیدن است که حاکی از بازگشتی است که به طور بالقوه می تواند حرکت نزولی جفت را نقض کند.

قیمت SOL به یک حرکت صعودی که در چند روز گذشته مشاهده شد تغییر کرده است. با این حال، همانطور که به نظر می رسد نوسانات در حال کاهش است، مقدار SOL حداقل تغییر را نشان داد.

جفت SOL/USD از زیر منحنی میانگین متحرک عبور می کند که یک خط نزولی را نشان می دهد. از طرف دیگر، اکنون به نظر می رسد که بازار در حال انحراف به سمت پایین است زیرا به سمت یک حرکت منفی تغییر می کند.

ارزش RSI در 49 ثابت به نظر می رسد. از سوی دیگر، امتیاز RSI نیز روند نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده کاهش پویایی بازار است. علاوه بر این، افت امتیاز RSI نشان می دهد که فعالیت فروش در مقایسه با فعالیت خرید قوی تر شده است.

به نظر می رسد خرس ها بر بازار مسلط هستند. قیمت SOL عملکرد نزولی را با تمایل شدید قیمت در روزهای آینده نشان می دهد. بنابراین، اگر گاوها به زودی تلافی نکنند، خرس ها برای مدت طولانی در زیر بازار برف خواهند نشست.

SOL total market cap at $12.8 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

آیا SOL می تواند 42 دلار را نقض کند؟

تنها فرصتی که در اینجا برای غلبه بر خرس ها وجود دارد، شکستن حمایت از قیمت است. و این زمانی است که گاوها بر پویایی بازار فرمان خواهند داد. SOL بدون شک هفته گذشته یک رگه چشمگیر ایجاد کرده است که بیشتر برای معامله گران روزانه یک مزیت است.

اکنون، اگر قیمت SOL به پایین‌تر برسد، احتمال افزایش 16 درصدی برای منطقه قیمتی 44 دلار وجود دارد. با این حال، اگر گاوها نتوانند روی حمایت در SMA 21 روزه دست و پنجه نرم کنند، آنگاه روند صعودی می تواند صحنه ای متزلزل باشد.

از زمان انتشار، شرایط خنثی است. اگر SOL بتواند از 42 دلار عبور کند، گاوها می توانند افزایش یابند و 60 دلار را هدف قرار دهند که به طور بالقوه می تواند باعث افزایش 66 درصدی قیمت سولانا شود.

مطلب پیشنهادی | کاردانو (ADA) 8% افزایش می یابد، در 24 ساعت گذشته از XRP پیشی می گیرد

Featured image from Exodus Wallet, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر