ویکتوریا وی آر اولین متاورس واقع گرایانه جهان را راه اندازی کرد

  • ویکتوریا وی آر اولین متاورس واقع گرایانه جهان را راه اندازی کرد.
  • آنها آماده هستند تا کاربران منتخب را با راه اندازی نسخه آلفا وارد کنند.
  • این تیم می‌گوید که Victoria VR برای افزودن ویژگی‌های جدید دائماً در حال ارتقا است.

ویکتوریا وی آر اولین متاورژن واقع گرایانه جهان را راه اندازی کرده است. در حالی که نسخه آلفا در حال حاضر برای آزمایش کنندگان قابل دسترسی است، نسخه بتا و فلت قرار است اواخر امسال منتشر شوند.

در حین صحبت کردن با CoinQuora، تیم می گوید که آنها آماده هستند تا کاربران منتخب را وارد کنند، زیرا Victoria VR به تازگی نسخه آلفا پلتفرم خود را راه اندازی کرده است.

قابل ذکر است، متاورس ویکتوریا وی آر فضایی خواهد بود که کاربران را قادر می سازد با دوستان خود بنشینند، بازی کنند، به خرید بروند، مطالعه کنند، فیلم ها و رویدادهای ورزشی را تماشا کنند، آثار هنری خلق کنند، به اشتراک بگذارند، و تجارت کنند، تجارت را سازماندهی کنند و غیره.

یکی از اعضای تیم ویکتوریا می گوید: «اکوسیستم دارای یک اقتصاد خودپایدار است و به عنوان یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) سازماندهی شده است، به این معنی که جامعه دارای قدرت تصمیم گیری است.

آنها در ادامه اضافه می کنند که بیشتر دارایی های درون اکوسیستم در بلاک چین به عنوان NFT ثبت شده است. مهمترین NFTها زمین و املاک دیجیتال هستند. کاربران می توانند زمین را از طریق مزایده خریداری کنند و در نهایت آن را برای منابع استخراج کرده و از آن برای ساخت هر نوع محتوا استفاده کنند. علاوه بر NFTها، اکوسیستم توسط توکن ویکتوریا VR (VR) که به عنوان یک ارز در دنیای مجازی عمل می کند، تغذیه می شود.

تعداد محدودی از VR Lands از پیش تعریف شده در دسترس خواهد بود، که می توان آنها را از طریق فروش VR Lands یا در بازارهای ثانویه خریداری و ضرب کرد. دریای آزاد. 168000 زمین VR در ویکتوریا VR وجود دارد.

هنگامی که کاربران قطعه زمین خود را به دست آورند، می توانند آن را تجارت کنند، آن را اجاره کنند، یا از آن برای ساخت ساختمان های تاسیساتی (معادن، انبارها)، ساختمان ها برای ارائه (فروشگاه ها، نمایشگاه ها)، ساختمان های خصوصی (شرکت های خصوصی) استفاده کنند. یک پورت به دنیای دیگر، بازی یا واقعیت مجازی و غیره.

نسخه آلفای ویکتوریا وی آر به تازگی راه اندازی شده است. نسخه آلفا در حال حاضر توسط اعضای منتخب انجمن در حال آزمایش است. برای واجد شرایط بودن برای تبدیل شدن به آزمایش کننده آلفا، کاربران باید 168 توکن VR را در کیف پول خود نگه دارند.

تیم ویکتوریا وی آر اضافه می کند که متاورس آنها دنیایی از فرصت ها است و کاربران اولیه از رشد سریع این متاورس واقعی بهره مند خواهند شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر