Dogecoin با توجه به علاقه به یک رکورد جدید در یک معیار قابل توجه افزایش یافته است سکه میم به افزایش خود ادامه می دهد. این بار، پایه دارندگان این ارز دیجیتال به بالاترین حد خود رسیده است که نشان دهنده پذیرش سریع در میان سرمایه گذاران ارز دیجیتال است.

دارندگان Dogecoin از 6.9 میلیون عبور می کنند

ماه مارس با مژده هایی برای Dogecoin آمده است. نه تنها قیمت میم کوین در این ماه به شدت افزایش یافته است، پایه نگهدارنده آن نیز رشد زیادی داشته است. این ماه، کل DOGE پایه دارندگان برای اولین بار از 6.9 میلیون عبور کرد و رکورد جدیدی را ثبت کرد. با این حال، سکه میم تقریباً انجام نشده است زیرا تعداد همچنان در حال افزایش است.

مطابق با داده ها از وب‌سایت کوینکارپ، تعداد دارندگان Dogecoin در شبکه اصلی تا 28 مارس به 6,932,763 رسیده است. با توجه به نرخ رشد تعداد دارندگان در ماه گذشته، این تعداد می‌تواند قبل از پایان ماه مارس از 7 میلیون عبور کند.

این رکورد جدید گواهی بر پذیرش آن است DOGE در چند ماه گذشته شاهد بوده است. با وجود رقبایی مانند BONK، PEPE، و WIF دوج کوین با بیرون آمدن از کارهای چوبی، و همچنین سرسخت ترین رقیبش، شیبا اینو، به مبارزه ادامه می دهد، به عنوان سکه پیشرو در میم ها تسلط پیدا کرده است.

برای در نظر گرفتن این رشد، پایگاه دارندگان DOGE سال 2024 را با حدود 6.06 میلیون دارنده آغاز کرد. سه ماه بعد، بیش از 6.9 میلیون است، به این معنی که پایه دارندگان در این مدت بیش از 14 درصد رشد کرده است.

DOGE Outlook همچنان صعودی است

علاوه بر افزایش سریع دارندگان Dogecoin، یک مورد نیز وجود داشته است افزایش قابل توجه در سایر معیارها، مانند تعداد تراکنش های روزانه، تراکنش های نهنگ، و سن مصرف شده. اینها حاکی از افزایش احساسات صعودی در بین سرمایه گذارانی است که انتظار دارند قیمت به افزایش خود ادامه دهد.

سن مصرف در اینجا اهمیت ویژه ای دارد زیرا نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری انتخاب می کنند توکن های DOGE خود را نگه دارند برای بلند مدت این به طور قابل توجهی فشار فروش روی میم کوین را کاهش داده است و به آن اجازه می دهد در زمانی که بیشتر بازار ارزهای دیجیتال سرکوب شده است، افزایش یابد.

معیار دیگری که افزایش قابل توجهی را نشان داده است، حجم تراکنش های روزانه است که در روز گذشته تقریباً 50 درصد افزایش یافته است. این صعود علاقه بیشتری به معاملات نشان می دهد Dogecoin و با افزایش قیمت آن در روز آخر، نشان می دهد که اکثریت این حجم به جای فروش به سمت خرید متمایل است.

را قیمت DOGE در حال حاضر منعکس کننده این افزایش بهره است زیرا قیمت آن در روز گذشته تقریباً 10 درصد افزایش یافته است. با این حال، خرس‌ها به حفظ مقاومت در حدود 0.2 دلار ادامه می‌دهند، و میم کوین را مجبور به کاهش می‌کند.

DOGE price at $0.2 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Capital.com، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر