Mango Markets قربانی آخرین سوء استفاده در این هفته شد، زیرا به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال نمی‌توانند از سه‌شنبه کاملاً نفرت انگیز فرار کنند. دو اکسپلویت با فاصله کمتر از یک روز – و کمتر از یک هفته پس از بهره برداری زنجیره BNB که از یک پل برای ایجاد میلیون ها BNB جدید استفاده کرد. یک اکسپلویت نه رقمی دیگر، این بار با Mango Markets مستقر در سولانا، حوزه کریپتو را تکان داد. این پروتکل پس از اینکه یک هکر پروژه را از طریق دستکاری قیمت و اهرم های دلاری بالا تخلیه کرد، با تخلیه گسترده سرمایه به ارزش بیش از 100 میلیون دلار روبرو شد.

بیایید به این آخرین سوء استفاده و آنچه در ساعات اولیه می دانیم نگاه کنیم.

قیمت، به علاوه فشار

ما از یک بهره برداری عظیم و شش رقمی از پل Binance که منجر به توکن های جدید در محدوده 500 میلیون دلار ارزش شد، تازه شده ایم. در حالی که نه به اندازه دلار بالا، اخبار از آسیب پذیری میلیون دلاری دیگر در Temple DAO مبتنی بر اتریوم کمتر از یک روز است ترکیب این سه نفر اخیر در ماه اکتبر به تنهایی یادآوری واضح دیگر است که چقدر یک مسئله حیاتی هم امنیت قراردادهای هوشمند و هم مدیریت ریسک در این فضا وجود دارد. پروتکل وام دهی Mango Markets یکی از پنج پروتکل برتر TVL در بلاک چین Solana بود. اطلاعات از DefiLlama.

Mango Markets (MNGO) protocol was practically drained on Tuesday following an exploit. | Source: MNGO-USD on TradingView.com

شمارنده انبه، باونتی را ارائه می دهد

بازارهای انبه به کاربران توصیه کرده است پس از اکسپلویت به پروتکل سپرده نکند، و از هکر خواسته است تا در مورد پاداش باگ تماس بگیرد. منتقدان با ظهور اسکرین شات ها را ناسازگاری کنید از اوایل سال جاری نشان می‌دهد که مدیران کانال نگرانی‌ها را در مورد آنچه که به نظر می‌رسد منجر به سقوط Mango شده است را تایید می‌کنند: شرط‌بندی‌های آتی گسترده علیه خودشان و دستکاری قیمت، که عملاً از یک توکن معاملاتی با حجم کم استفاده می‌کنند.

در همین حال، در پاسخ اولیه خودمانگو این اقدام را «دستکاری قیمت اوراکل» توصیف کرده است.

Featured image from Pixabay, Charts from TradingView.com
The writer of this content is not associated or affiliated with any of the parties mentioned in this article. This is not financial advice.
This op-ed represents the views of the author, and may not necessarily reflect the views of Bitcoinist. Bitcoinist is an advocate of creative and financial freedom alike.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر