پروتکل NEAR 150 میلیون دلار برای ترویج پذیرش Web3 جمع آوری می کند

پروتکل NEAR، رقیب اتریوم، سرمایه‌ای را برای پذیرش Web3 جمع‌آوری کرد، با Three Arrows Capital و Andreessen Horowitz از بلاک‌چین اثبات سهام حمایت کردند.

پروتکل اثبات سهام NEAR بلاک چین 150 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه برای تسریع پذیرش فناوری های Web3 جمع آوری کرده است. تیم اعلام کرد این صندوق برای توسعه هاب های منطقه ای و افزایش آگاهی در مورد بلاک چین و فناوری غیرمتمرکز استفاده می شود.

هدف پروتکل NEAR استفاده از منابع مالی جدید برای تقویت پذیرش Web3 است. طبق این اعلامیه، این بودجه برای کمک به میلیاردها نفر در یادگیری و استفاده از بلاک چین استفاده خواهد شد. با این کار، پروژه هایی که بر روی بلاک چین NEAR ساخته می شوند، فرصتی برای ارتباط با مخاطبان جدید خواهند داشت.

دور سرمایه گذاری توسط صندوق تامینی Three-Arrows Capital، با مشارکت اضافی Mechanism Capital، Dragonfly Capital، a16z، Jump، Alameda، Zee Prime، Folius، Amber Group، 6th Man Ventures و Circle Ventures هدایت شد. MetaWeb.vc، صندوق اکوسیستم NEAR نیز در دور اولیه شرکت کرد. علاوه بر این، فرشتگان آلن هاوارد، سانتیاگو سانتوس و بنیانگذار Aave استانی کولچوف به این بودجه پیوستند.

کایل دیویس، یکی از بنیانگذاران و رئیس Three-Arrows Capital می گوید: «ما هیجان زده هستیم که از تیم و اکوسیستم NEAR در مقیاس برنامه های بلاک چین حمایت کنیم.

در همین حال، آموس ژانگ، بنیانگذار MetaWeb.vc، حمایت خود را با بیان اینکه فناوری‌های پروتکل NEAR برای تقویت پذیرش بلاک چین عالی هستند، ابراز کرد. ژانگ گفت: «NEAR برای توانمندسازی برنامه‌های بلاک چین برای پذیرش جریان اصلی مناسب‌تر است.

مربوط: آزمایشگاه بایننس از صندوق اکوسیستم Oasis 200 میلیون دلاری حمایت می کند

در سال 2021، پروتکل NEAR 800 میلیون دلار برای ابتکارات جدید اختصاص داده است برای تامین مالی تسریع امور مالی غیرمتمرکز، در حالی که به شواهدی اشاره کرد که بازار DeFi هنوز در مراحل اولیه خود است. هدف این حرکت تشویق توسعه‌دهندگان با افزودن انگیزه‌هایی برای توسعه بلاک چین NEAR است.

اواخر سال گذشته، NEAR همچنین با Cardano شریک شدهاب مبتنی بر استیبل کوین، آردانا. هدف این همکاری ایجاد یک زیرساخت پل است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌ها را از پروتکل NEAR به بلاک چین اثبات سهام کاردانو منتقل کنند. با این کار، توکن های NEAR (NEAR) نیز به عنوان وثیقه در پلتفرم آردانا برای ضرب استیبل کوین ها عمل خواهند کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس