پروتکل زست

  • پروتکل Zest برای ارائه بازارهای سرمایه بیت کوین زنجیره ای در سه ماهه دوم راه اندازی می شود.
  • وام گیرندگان و وام دهندگان برای شرکت در پروتکل Zest فقط به یک آدرس بیت کوین نیاز دارند.
  • این تیم در حال آماده شدن برای شبکه آزمایشی تا پایان سه ماهه اول و راه اندازی در پایان سه ماهه دوم است.

معرفی کردن پروتکل زست – یک بازار سرمایه بیت کوین زنجیره ای که هدف آن ارائه وام های بیت کوین تحت وثیقه برای وام گیرندگان نهادی است. به عبارت دیگر، می توان آن را به عنوان نقدینگی بیت کوین نارنجی برای وام گیرندگان نهادی و بازده Zesty برای وام دهندگان جداگانه BTC نام برد.

با توجه به الف پست توییتر توسط TychoOnnasch، زست متعهد به ساختن است دیفای بر بیت کوین. پروتکل Zest برای ارائه بازده بیت کوین پایدار به ارائه دهندگان نقدینگی از طریق استخرهای وام دهی حرفه ای طراحی شده است. در حالی که برای وام گیرندگان نهادی، بدون ترس دائمی از انحلال، تامین مالی زنجیره ای بیت کوین تحت وثیقه را ارائه می دهد.

پروتکل زست قصد دارد بیت کوین را به یک دارایی مولد تبدیل کند که موج بعدی پذیرش سازمانی را به دست خواهد آورد. بنابراین، Zest در تلاش است تا با راه‌اندازی منحنی بازده بیت‌کوین روی زنجیره، بازار وام‌دهی را به صورت زنجیره‌ای بیاورد.

علاوه بر این، وام گیرندگان و وام دهندگان فقط به یک آدرس بیت کوین برای شرکت در پروتکل Zest نیاز دارند. پس از آن، نمایندگان استخر با شبکه Stacks تعامل می کنند تا آدرس های BTC وام گیرنده را در لیست سفید قرار دهند و انحلال ها را مدیریت کنند.

با این حال، در آینده، تیم Zest قصد دارد رسیدهای توکن شده وام بیت کوین را برای وام دهندگان صادر کند. به نوبه خود، اوراق قرضه بیت کوین با درآمد ثابت ایجاد می کند که می توانند در بازارهای ثانویه معامله شوند. همچنین کاملاً غیرقانونی خواهد بود و این اوراق به طور کامل در سراسر DeFi قابل ترکیب خواهد بود.

تیم زست می گوید که در حال حاضر روی قراردادها کار می کنند. علاوه بر این، آنها انتظار دارند که آماده باشند شبکه آزمایشی تا پایان سه ماهه اول 2022. بیش از آن، Zest چندین ممیزی را پشت سر خواهد گذاشت و در پایان سه ماهه دوم راه اندازی خواهد شد.

در این مرحله از توسعه، تیم Zest اعلام می کند که برای موسساتی که به دنبال نقدینگی Orange یا بازده Zety هستند باز است. برای محدود کردن همه، آنها در حال بررسی فرصت های مشارکت با نمایندگان استخر، وام گیرندگان و ارائه دهندگان نقدینگی هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر