ساعات اولیه روز دوشنبه، 26 سپتامبر، اینترپل اعلامیه قرمزی را علیه بنیانگذار لونا کلاسیک، DO Kwon صادر کرد. این انتشار ناشی از از دست دادن بیش از 60 میلیارد دلار از ثروت سرمایه گذاران Do Kwon بود.

دادستان های کره جنوبی توضیح دادند که کوون به دلیل فرسایش پول سرمایه گذاران با اتهاماتی مواجه است. دو کوون علاوه بر اتهاماتش، متهم به تخلف نیز می باشد قانون بازار سرمایه،با چندین نقض ذکر شده است.

مطالب مرتبط: بیت کوین در حمام خون دلار محور مقاومت نشان می دهد | BTCUSD 26 سپتامبر 2022

این موضوع باعث ایجاد مکالماتی در بازار کریپتو در مورد آینده شرکت Terra و استیبل کوین های الگوریتمی شده است. این مقاله به جزئیات رویدادهای پیرامون دو کوون و نحوه ورود او به فهرست تحت تعقیب‌های اینترپل می‌پردازد.

تحولات قبلی منجر به اعلام قرمز Kwon

در اوایل سال جاری، اکوسیستم Terra سقوط کرد، چیزی که در فضای در حال تکامل Defi شنیده نشده بود. سقوط به بازار کریپتو صدمه زد و سایر بازارهای مالی اثرات آن را احساس کردند. تحلیلگران کریپتو بر این باورند که سرمایه گذاران بیش از 45 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده اند.

پس از سقوط، او دفتر مرکزی Terra را از کره جنوبی به سنگاپور منتقل کرد به دلیل اینکه تحت تحقیقات بود. اتهامات فرار مالیاتی در کره جنوبی. در مصاحبه ای، بنیانگذار ترا گفت که در سقوط ترا با آژانس های تحقیقاتی همکاری خواهد کرد و چیزی برای پنهان کردن ندارد. علاوه بر این، دو کوون تحسین کرد که او مردی با “نقطه صداقت بسیار بالا” است.

با این حال، دادستان های کره جنوبی به صراحت اظهارات دو کوون را رد می کنند که مدعی است او همکاری نکرده و آشکارا متواری است. در نتیجه اینترپل دارد اخطار قرمز صادر کرد در بنیانگذار Terra در بیش از 196 کشور.

قیمت LUNC در حال حاضر در حدود 0.00031 دلار در نوسان است. | منبع: نمودار قیمت LUNCUSD از TradingView.com

سقوط و برگشت قیمت ترا کلاسیک

پس از انتشار اخبار اعلامیه قرمز اینترپل در Do Kwon، روند نزولی قیمت Terra Classic ادامه یافت. با اعمال این اطلاعیه، قیمت دلار LUNC بلافاصله پس از انتشار این خبر تقریباً 20 درصد کاهش یافت و سرمایه گذاران را نگران کرد.

سقوط توکن ترا کلاسیک همچنین منجر به فروپاشی یک صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال معروف به نام Three Arrows Capital شده است. این موضوع همچنین بر چندین وام دهنده ارز دیجیتال که LUNC را در بازار ارائه می دهند، تأثیر گذاشته است.

اما به طور غیرمنتظره ای، LUNC $ داشته است در عمل قیمت معکوس شد چون روند صعودی در قیمت وجود دارد. بر اساس coinmarketcap.com، LUNC در 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.0003074 دلار معامله می شود. سرمایه گذاران باید محتاط باشند زیرا می تواند منجر به یک طرح پمپ و تخلیه کلاسیک شود. با تشدید جستجو برای Do Kwon، جامعه کریپتو منتظر توسعه بیشتر قیمت است.

آینده LUNC چیست

سخنگوی کره جنوبی توضیح داد که اعلامیه قرمز علیه Kwon اولویت اشتباهی برای صنعت کریپتو ایجاد می کند و ممکن است نوآوری های آینده در بازار را فلج کند.

مطالب مرتبط: مبارزه بهمن برای شکست روند نزولی، آیا مارک 20 دلاری ممکن است؟

سقوط استیبل کوین Terra منجر به بررسی نظارتی بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. گزارش‌های هفته گذشته نشان می‌دهد که کمیته خدمات مالی مجلس لایحه‌ای را برای ممنوعیت دو ساله ایجاد و انتشار استیبل کوین‌های الگوریتمی مانند Terra صادر کرده است.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر